KINO! ŠT. 31-32
IN MEMORIAM
Andrea Tonacci: Film nereda in neskončnosti, Sylvain George
Spomini na nekega junaka, David Gothard
Lazar Stojanović, Pawel Pawlikowski
PREBOJI
Kdo je izdajalec, kdo slepar in kdo Diazova Ženska, ki je odšla?, Andrej Tomažin
Jaz, Daniel Blake: Kritika vitke države in konservativnega koncepta »velike družbe«, Boris Vasev
Iskanje, izumljanje in prodajanje prihodnosti po ameriško, Jernej Trebežnik
Kdo sanja koga v Nočnih pticah?, Robert Kuret
Ostati pokončen na obrobju queerovskega filma, Tina Poglajen
Otroci gospe Kiet, Tina Poglajen
Glasovi italijanske imperialne preteklosti, Jernej Trebežnik
FILM IN GLASBA
Song to Song: Ghost Rhythms and Memory-Making in Terence Davies' Distant Voices, Still Lives, Michael Pattison
Domača glasba: Zvočnost in lokalnost filmov Laide Lertxundi, Nace Zavrl
Lonesome heroes, 1900–2016, Neil Young
ZGODOVINSKOST FILMA
Paberkovanja o »učinkih vlaka«, Bratko Bibič
ŠOLSKA URA: ŽANRSKI FILM
Škart ali bogastvo? Teorija žanrskega filma, Maša Peče
Kultni film: Uvod, Ernest Mathijs in Jamie Sexton
»Tvoja zgodba je resnična in ljudje to čutijo: mučenje v kontekstu«, Steve Jones
PREMISLEK
O zemljevidih ali Kaj nas lahko sateliti naučijo o želji, Nejc Pohar
Vsa vaša trupla bodo zdaj spregovorila, Petra Meterc
Rojstvo ljubezni, strasti in užitka iz duha ljubosumja, Robert Kuret
VZGOJA ZA FILM
Pogovor z Alainom Bergalajem, Maja Krajnc in Andrej Šprah
Seminar o namembnosti filmske vzgoje za učitelje, Alain Bergala
KNJIGE
Uvod skozi čute v novo teorijo filma; Teorija filma: uvod skozi čute, Thomas Elsaesser in Malte Hagener, Darko Štrajn
BLAZINICE
Zapiski: Nasilne podobe, migrantske podobe (o univerzalnosti aktualnosti), Sylvain George
Poezija, Alejandra Pizarnik
Wild Blue Yonder: Futures In Film Criticism, Neil Young