Letošnjo prvo teoretsko-praktično delavnico smo zastavili nekoliko drugače, saj smo se namesto v svet filma podali v svet analogne fotografije. Mentorica fotografinja Katja Goljat nam je na prvem izmed dveh teoretskih srečanj v Trubarjevi hiši literature za uvod približala analogno fotografijo in njene mnogovrstne možnosti izražanja skozi svoja dela: Varuhi ptic, za katero je leta 2013 prejela prvo nagrado revije Emzin; Mestni album z več kot 500 portreti prebivalcev Slovenj Gradca; serija Metakino, kjer avtorica s plesalcem in svetlobo raziskuje meta-energijo kinodvorane; serija Dom, v kateri skozi preplet avtorske in dokumentarne fotografije spregovori o življenju njenih staršev; ter avtoportretna serija It’s not a dream, it’s a memory, ki pooseblja razpetost med bivanjem in sanjami. Drugo srečanje je bilo bolj tehnično obarvano, saj nam je podrobno obrazložila osnove slehernega fotografiranja (in snemanja) – sveto trojico: zaslonka, zaklop in ISO, večer smo zaključili z vstavljanjem filma v fotoaparate.

Sledil je teden samostojnega fotografiranja. Da smo lahko preizkusili naučeno, nam je mentorica pripravila posebne naloge: morali smo narediti portret neznanca in nekoga, ki nam je blizu, uporabiti pravilo tretjin …

Praktični del smo nadaljevali v temnici, ki jo je vsak izmed udeležencev obiskal kar dvakrat. Prvič smo ob pomoči mentorice razvili filme ter se poučili o ustreznih orodjih in pripomočkih, drugič smo spoznali povečevalnik, ki je naše negative preslikal na fotografski papir. Februarsko delavnico smo zaključili s predstavitvijo nastalih fotografij v Trubarjevi hiši literature, na katerem nam je mentorica podala tudi praktične napotke o nakupu novega fotoaparata, materiala ipd.