• Društvo za širjenje filmske kulture KINO!
  • Revija za film in filmsko
  • SLO
    • ENG
  • Revija
    • O reviji
    • Izdaje
    • Recenzirano
    • Naročanje
  • Knjige
  • Ostrenje pogleda
    • Glavna stran
    • Festivalske delavnice
    • Krožek v Kinoteki
    • Krožki na šolah
    • Spletni krožek
    • OP na obisku
    • Slovenski teden filma
    • Ustvarjalne delavnice
    • Ostrenje čutov
    • Besedila z delavnic
  • Priznanje Franceta Brenka
  • Druge dejavnosti
  1. Domov
  2. Izdaje
  3. KINO! 30

KINO! 30

Film in glasba

Kazalo

Film in glasba

Odsotnost nekega zvoka kot njegova ključna prisotnost: Hydra Decapita, Andrej Tomažin

Vdor hrupa in (ženskega) užitka, upor dominatorskim logikam, patricidne fantazije, Marko Karlovčec

Roadshow: povojni muzikal in turnejska distribucija, Nace Zavrl

Naj gori Hollywood. Kako je hiphop našel pot v filme in kako je spremenil filmski jezik, Borja Močnik

Filmska glasba ali kako z enim izrazom užaliti obe umetnosti. Primer: Rohmer, Nika Jurman

Wagnerjeva in Syberbergova lekcija o inkomenzurabilnosti zvočnega in vidnega sveta, Miklavž Komelj

O tuširanju, žvižganju, Hannsu in Hansu ali 14 načinov, kako opisati dež, Nejc Pohar

M kot Murch, Ičo Vidmar

Kaj se je zgodilo, da je Tarantino po vseh letih ustvarjanja prvič »uporabil« Morriconeja?, Matija Dolenc

All the Small Things. Nekaj opazk in misli glede uporabe popularne glasbe v filmu Ameriška pita, Michael C. Jumic

Če te ni bilo zraven, se ne moreš spominjati, Igor Bašin

Igrati in igrati se, Boštjan Narat

Podobe in zvoki z domačega vrta, Anja Banko

Filmska govorica videospotov, Jernej Trebežnik

Povzetki/Abstracts

15.00 €

Film in glasba …

Tematska številka KINA! 30 prinaša raznovrstne poglede na film in glasbo. Avtorji se v esejih, razpravah in študijah med drugim sprašujejo, kako lahko določene ideje zvoka, hrupa in glasbe vplivajo na interpretacijo določenih filmov, prizorov, pristopov in avtorjev; raziskujejo roadshow distribucijo povojnega mjuzikala; odkrivajo začetke pojavnosti hiphop kulture in rap glasbe v filmski umetnosti; se dotaknejo izbranih primerov, kot je na primer obravnava Rohmerjevega razumevanja filmske glasbe kot nepotrebne in nesmiselne fuzije dveh umetnosti, pa seveda tudi misli Michela Chiona, da je film kot zvočna umetnost tudi palimpsestna umetnost.

Artikel je bil dodan v košarico.

V košarico
Kino!

O nas

Naročanje

Partnerji

Pravni zaznamki

Pogoji poslovanja

Kontakt

Društvo za širjenje filmske kulture KINO!

Vojkova cesta 30, 1000 Ljubljana

040 720 717 (M. K.)

urednistvo@e-kino.si

ostrenje.pogleda@e-kino.si

Prijavi se na novice
S prijavo na novice se strinjate z izjavo o zasebnosti.

Izhajanje revije KINO! finančno podpira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije. / Filmsko-vzgojni program Ostrenje pogleda podpirata Slovenski filmski center, Mestna občina Ljubljana in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. / © 2023 Kino!