Estetika varčevalnih ukrepov
Čeprav Tovarna nič (A Fábrica de Nada, Pedro Pinho, 2017), celovečerec o portugalski delavski zasedbi tovarne, v prvi vrsti deluje kot aktivistični izdelek, svoje politične poglede skozi ambiciozno in nepredvidljivo zasnovo ovija v presenetljivo umetniške barve. Kljub izstopajoče dokumentaristični, cinéma vérité estetiki gre za igrani in tudi narativno eksperimentalni film, ki ga ob delavski tematiki lahko razumemo kot kritiko (levih) aktivističnih praks in kot premišljevanje umetniškega zajemanja tovrstnih družbenih vrenj. Mešanica prizorov delavske zasedbe oziroma stagniranja v prazni tovarni in filozofskih debat o perspektivah kapitalizma ter prenos krize na raven posameznikovega osebnega oziroma ljubezenskega kljub svoji realistični surovosti in sorazmerni linearnosti učinkuje kot izjemno kompleksen, večslojen vpogled v posledice evropskih varčevalnih ukrepov.
Integralna verzija besedila se nahaja v tiskanem KINU!