Alain Guiraudie ima za seboj že skoraj trideset let drznega in transgresivnega filmskega ustvarjanja, vendar je postal prepoznaven šele s Tujcem ob jezeru (L’inconnu du lac, 2013). Njegov najnovejši film, Ostati pokončen (Rester vertical, 2016), je bližje bolj pustolovskemu in delno eksperimentalnemu prejšnjemu delu, ki ima kljub perifernosti disruptiven učinek na standardni vzorec gejevske pripovedi, omejene na ponavljajoče se trope neproblematične maskulinosti, mladosti, telesnosti, premožnosti, zmenkarjenja in urbanega življenja. V nasprotju s tem Guiraudiejevi filmi težijo k vrnitvi k »nizki kulturi« užitka, campovskemu humorju, ki si estetske kode vladajočega pripovednega realizma prisvoji in jih preoblikuje. Guiraudiejevi filmi si prizadevajo, da bi na filmu uveljavili raznolika družbena okolja, denimo ruralna in delavska, v katerih prikazujejo gejevske odnose med moškimi različnih generacij ter raziskujejo vprašanja gejevske normalnosti in promiskuitete.

Integralna verzija besedila se nahaja v tiskanem KINU!