Spomladanske žurerke: vročične sanje hiperrealnosti
Pričujoče besedilo odpira poglede na nekatere teme, ki jih obravnavajo Spomladanske žurerke (Spring Breakers, 2012) Harmonyja Korina, in film skozi različna branja prepoznava kot dragoceno večplastno satiro poznokapitalistične družbe. Spomladanske žurerke so namreč več kot le stilizirana antropološka ekskurzija na floridske plaže v času študentskih velikonočnih počitnic. So hipnotična satira kolektivne halucinacije v ritmih Skrillexa, so refleksija milenijske generacije, so plažni neonski noir, reinterpretacija gangsterskega filma, so učna ura iz surove konkurenčnosti na prostem trgu in že vnaprej na pogubo obsojenega iskanja ameriškega sna. So lahko tudi aluzija na razredno, rasno in spolno vojno sodobne Amerike. So hkratni sanjski odsev in lucidna slutnja realnosti z začetka 21. stoletja. So ljubezensko pismo in sodba popkulturni mitologiji, so obenem inverzija in homogeno nadaljevanje avtorjevega opusa. Prvenstveno pa so Spomladanske žurerke gotovo ena izmed najbolj doslednih filmskih reprezentacij hiperrealnosti našega časa in njen konstitutivni fragment.
Integralna verzija besedila se nahaja v tiskanem KINU!