Ostrimo pogled na FeKK-u! 2019. Foto: Ostrenje pogleda

Na petem FeKK-u je ekipa 6 ostrilcev skupaj napisala 14 tekstov in opravila dva intervjuja. Tokrat je očitno največ zanimanja zbudila jubileju primerna sekcija FeKK slavje, kjer so bili prikazani kratki filmi iz Slovenskega filmskega arhiva. Lev Slivnik se je lotil portretiranja množice in posameznika v Naši reki (1960) in Requiemu (1960) Dušana Povha ter klišejev, ki so jih reproducirale jugoslovanske reklame, Dunja Rahovsky Šuligoj se je posvetila poročnim običajem in njihovi karikaturi, prikazani v filmih Nevesta le jemlji slovo (1954) in krvavi bizarki Ohcet (2006), Martin Agostini Pregelj je preveril rabo humorja Sajkovi Narodni noši (1975). Ostrilci so se lotili tudi drugih sekcij, recimo EFA, kjer so predvajani najboljši evropski kratki filmi preteklega leta, FeKKstivala, kjer je letos gostovala IndieLisboa, Luksuz produkcije, Vzhodno od raja, ki je letos gostila animirane filme, in FeKK YU, kjer Dunja Rahovsky Šuligoj podrobneje pogledala letošnji zmagovalni film festivala, kosovski Vmes (2019). Pri tem ne smemo pozabiti tudi na oba intervjuja, ki sta ju opravili Maja Gregorčič in Marja Kovanda. Prva je izprašala Bojana Labovića, režiserja Bika (2019), druga pa Ester Ivakič, režiserko filma Vse, kar ti hočem povedati s telepatskimi signali, ko me ne poslušaš (2019). In tako je tudi FeKK SLO sekcija na letošnjem Ostrenju dobila svoj delež.

Delavnico je vodila dr. Maja Krajnc, mentorica delavnice; sicer urednica revije KINO! in predsednica Društva za širjenje filmske kulture KINO! ter izvajalka pedagoškega programa Kino-katedra za srednješolce v Slovenski kinoteki ter koordinatorica in izvajalka 5-letnega programa Razumevanje filma (nosilec Slovenska kinoteka). Asistiral ji je filmski mislec in pisec Robert Kuret.

Končni izdelki so objavljeni na strani Besedila z delavnic pod zavihkom Ostrimo pogled na FeKK-u! 2019.