Gilles Deleuze je zapisal, da »vselej obstaja neka ura, poldan-polnoč, ko se ne smemo več spraševati ‘kaj je film’, ampak ‘kaj je filozofija’«. Med slednjima bomo skušali karseda domisliti enega najpomembnejših Deleuzovih konceptov, vključujočo disjunkcijo, ki je ne najdemo v slovarjih njegovih temeljnih pojmov. Michel Foucault je v recenziji knjig Logika smisla ter Razlika in ponavljanje izpostavil, da so Deleuza v filozofiji vselej zanimali njeni zanemarjeni kotički, črno za nohti … Kako to črno hkrati postaja črn ekran modernega filma, kako se ta ločuje od klasičnega in kakšni so prehodi, pasaže in mešanice med njima? Ali sta njegovi deli Podoba-gibanje in Podoba-čas res knjigi o filmu ali o filozofskih konceptih? In nenazadnje, ali je Deleuze res tako nerazumljiv, kot se govori?

Anže Okorn je doktoriral na temo Pojem igre v filozofiji Gillesa Deleuza in je zaposlen kot knjigar.  Redno piše za reviji Ekran in Kino!, je član Redakcije za kulturo in humanistične vede Radia Študent, prejemnik prve nagrade Nike Bohinc za najboljšo kritiko, ter ponosni avtor filozofskega koncepta troopičje, ki ga bo imel v delu oziroma igri, dokler bo živ @@@

Dogodek bo potekal 5., 12. in 19. aprila 18h – 20h,  v predavalnici AV1 na UL AGRFT, Aškerčeva cesta 5, 1000 Ljubljana.

Se vidimo!