Članek je kritična vsebinska analiza Disneyjeve klasike Bambi (1942), ki velja za enega najbolj priljubljenih animiranih filmov, a je v primerjavi z drugimi Disneyjevimi klasikami pogosto pojmovan kot neproblematičen. Osrednja teza članka je, da film iz svojega naslovnega junaka, Bambija, ustvari potencirano ikono romantičnega mita o nedolžnem otroštvu. To naredi z zastavitvijo svoje pripovedi kot naturalističnega prikaza življenjskega cikla živali ter s tem, da v prikazu Bambija tako na vizualni kot vsebinski ravni združi elemente otroškega in živalskega. Mit o nedolžnem otroštvu, ki otroka vidi kot vselej univerzalno, dobrotljivo in družbeno nezaznamovano bitje, je tako popolno utelešen v Bambiju kot otroku-živali, skozenj pa film kot navidez naravne do nas pretihotapi patriarhalno določene družbenospolne vloge.

Besedilo je na voljo v pdf obliki:

Disneyjev Bambi kot potencirana ikona nedolžnega otroštva