Meje filma
V tekstu se ukvarjamo s filmom kot medijem vkodiranja informacij. Ekološka perspektiva beleži meje določenega medija in kdaj te, tj. njihova prestopitev, zahtevajo vznik novega medija – medija, ki po teoriji remediacije Marshalla McLuhana obstoječi medij vpne vase oziroma remediira. Ključni doprinos teksta je v tem, da si vprašanje remediacije zastavimo iz notranje, in ne zunanje perspektive, kot je klasično storjeno. Vprašamo se, kako je ta princip viden od znotraj, npr. iz notranje perspektive filma. V tekstu tako najprej teoretsko in nato praktično analiziramo koncept remediacije oziroma tovrstne prehode iz enega načina vkodiranja informacij v drugega. Pri tem podamo kopico primerov, ki ponazarjajo delovanje tega principa, vselej iz notranjosti. Od Georgea R. R. Martina in njegovega neskončnega odlašanja s sedmo knjigo do nadrealističnega avtomatskega pisanja, od filmskih serij The Peripheral (2023) in Silo (2023) do filma Angelicism01 o (ali kot) TikToku.
Integralna verzija besedila se nahaja v tiskanem KINU!