Nekaj posebnega: Brewster McCloud in Astrodome
Ta esej ponovno premišlja kritiške odzive na film Brewster McCloud (1970) Roberta Altmana; zlasti skupne figurativne interpretacije glavnega junaka filma kot »sodobnega Ikarja«, kot tudi njegovega primarnega prizorišča, houstonskega Astrodoma, kot »metafore modernosti«. Ob raziskovanju načinov, kako so omenjena gledanja vplivala na sloves filma, zgodovine Altmanove kariere in percepcij povojnega urbanega razvoja Houstona esej začrta številne ponovitve figur ustvarjalnih duhov in družbenih kletk. Članek z osredotočanjem na številna naključja in nepredvidljivosti filmske produkcije in projekcije – vključno z ekstravagantno svetovno premiero v Astrodomu in težavami z zvokom na premieri – hkrati raziskuje meje mita in metafor, kot tudi zunanje možnosti za analizo razmerja med filmom, arhitekturo in mestom.
Prevedla Petra Meterc
Integralna verzija besedila se nahaja v tiskanem KINU!