• Društvo za širjenje filmske kulture KINO!
  • Revija za film in filmsko
  • SLO
    • ENG
  • Revija
    • O reviji
    • Izdaje
    • Recenzirano
    • Naročanje
  • Knjige
  • Ostrenje pogleda
    • Glavna stran
    • Festivalske delavnice
    • Krožek v Kinoteki
    • Krožki na šolah
    • Spletni krožek
    • OP na obisku
    • Slovenski teden filma
    • Ustvarjalne delavnice
    • Ostrenje čutov
    • Besedila z delavnic
  • Priznanje Franceta Brenka
  • Druge dejavnosti
  1. Domov
  2. Izdaje
  3. KINO! 42

KINO! 42

Film in arhitektura

Kazalo

FILM IN ARHITEKTURA

K razmerju med filmom in arhitekturo, Peter Karba

Pustiti kinodvorano, Celia Eckert , Nace Zavrl

Arhitekturno onkraj filma, filmsko onkraj arhitekturnega, Tobias Putrih

Nekaj posebnega: Brewster McCloud in Astrodome, Dan D’Amore

Hopper in film, Oskar Ban Brejc

Snemanje invalidskega telesa v prostoru: od Titovega akvarija v Črni gori do napihljive kadi v Londonu, Anna Ulrikke Andersen

Sprehajanje. O filmskem prostoru in prostoru filma po Ivanu Ramljaku, Kristian Božak Kavčič

Prostor iz zvoka in montažnih rezov: arhitektura v filmih Eme Kugler, Robert Kuret

Varovano gledanje: motnje gledalčeve pozornosti in arhitektonika gledanja filmov v zaporu, Alison Griffiths

BLAZINICE

Vatikan, Miklavž Komelj

Razstava, Ana Šturm

POVZETKI/ABSTRACTS

15.00 €

Film in arhitektura

V središču pozornosti tematske številke KINA! je odnos med filmom in arhitekturo, do katerega pristopajo pisci zelo različno; prispevek Petra Karbe teoretsko preiskuje formalne in zgodovinske podobnosti ter razlike med filmom in arhitekturo. Prispevka Tobiasa Putriha ter Celie Eckert in Naceta Zavrla iščeta povezavo med filmom in arhitekturo v elementu kinodvorane; prvi se osredotoča na pomen kina v različnih zgodovinskih trenutkih, avtorja drugega pa razmišljata o predrugačeni sodobni filmski izkušnji. Podobno preiskuje pomen kinodvorane tudi Dan D’Amore, in sicer v kontekstu Altmanovega filma Brewster McCloud (1970). Oskar Ban Brejc, Kristian Božak Kavčič in Robert Kuret raziskujejo filmski pomen arhitekture pri posameznih umetnikih, Anne Ulrikke Andersen pa se osredotoča na črnogorsko mesto Igalo ter pomen invalidnosti za arhitekturo. Alisson Griffiths na koncu številke razišče fenomen prikazovanja filmov v zaporu.

Artikel je bil dodan v košarico.

V košarico
Kino!

O nas

Naročanje

Partnerji

Pravni zaznamki

Pogoji poslovanja

Kontakt

Društvo za širjenje filmske kulture KINO!

Vojkova cesta 30, 1000 Ljubljana

040 302 808 (Z. Ž.)

040 720 717 (M. K.)

urednistvo@e-kino.si

ostrenje.pogleda@e-kino.si

Prijavi se na novice
S prijavo na novice se strinjate z izjavo o zasebnosti.

Izhajanje revije KINO! finančno podpira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije. / Filmsko-vzgojni program Ostrenje pogleda podpirata Slovenski filmski center, Mestna občina Ljubljana in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. / © 2022 Kino!