Različni pristopi k poustvarjanju resničnega dogodka na filmu
Primer: teroristični napad 22. julija 2011
Dvaindvajsetega julija pred desetimi leti je v okrožju vladnih poslopij v Oslu odjeknila eksplozija, slabi dve uri kasneje je prišlo še do napada na otoku Utøya, v katerem je umrlo 69 mladih. Obe dejanji je zakrivil Anders Behring Breivik, dvaintridesetletni radikalni desničar norveškega porekla. Dogodka je opisal kot začetek vojne proti multikulturalizmu in islamizaciji v Evropi. Šlo je za najhujši pomor na Norveškem po drugi svetovni vojni. Družba se je s posledicami soočala na različne načine, med drugim tudi skozi film. Sedem let po dogodkih so na temo napadov nastali kar trije celovečerni filmi, lani še televizijska serija. Štiri dela se isti tematiki navkljub drugo od drugega močno razlikujejo, ne le po zvrsti in tehniki, ampak tudi po pristopu k dogodku in njegovi obravnavi. Besedilo za primerjavo med deli vzame tri elemente: avtentični prikaz, reprezentacijo storilca in sporočilnost oziroma intenco avtorja.
Integralna verzija besedila se nahaja v tiskanem KINU!