Gena Rowlands

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XX. KINO!/OP izredno: v živo

Draga Ostrilka, dragi Ostrilec z nami praznuj trojno obletnico: - piše se leto od zadnjega izrednega krožka v živo- 20. srečanje 2. edicije izrednega (spletnega) krožka- 30. izredno srečanje nasploh. Če si pogledal vsaj en Cassavetesov film (!), se nam v sobtoto, 5. 6. ob 16:00 pridruži na začetku promenade v Tivoliju; če zamujaš, nas pokliči za točne koordinate izbrane jase! Kaj za pod zob tud...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP izredno XIX.: Ženska pod vplivom

“I love you. I’ll lay down on a railroad track for you. If I made a mistake, which I did. I’m sorry. But so what? What’s the difference. I love you. Now relax. Come back to me.” - A Woman Under the Influence (1974) Z debato nadaljujemo v Tivoliju

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XVIII. izredno o Obrazih

Obrazi dekonstruirajo ženske in moške odnose ter odstirajo presunljivo in eksplozivno iskrenost, ki se skriva za zastrtimi zavesami. Življenja protagonistov zaznamuje čustveno nihanje – interakcije med njimi so gostobesedne in razvlečene, reakcije pa burne, kar odraža tudi filmska forma.

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2017/18

Neonska biblija

Nadaljujemo v četrtek, 26. oktobra ob 15h v učilnici 107. Ogledali si bomo Neonsko biblijo (The Neon Bible, Terence Davies, 1995). Ogledu sledi debata, prinesite tudi svoje kritike v nastajanju, da jih skupaj pokomentiramo. 

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2016/17

Blazna ženska

25. april 2017: Blazna ženska (A Woman Under the Influence, John Cassavetes, 1974)

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2016/17

Gloria

24. januar 2017: Gloria (John Cassavetes, 1980)

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2016/17

Ljubezen v teku

10. januar 2017: Ljubezen v teku (Love Streams, John Cassavetes, 1984)

CS Leigh KINO! 2/3

Uses of Actors as Documentary Subjects in Fiction Film: Twelve or More Examples