V soparnih junijskih dneh smo v Mladinskem centru ULCA priredili praktično delavnico Ljubljana na filmskem platnu, v sklopu katere so udeleženci raziskovali možnosti reprezentacije in/ali interpretacije mesta.

Na uvodnem srečanju je mentorica delavnice dr. Maja Krajnc udeležencem predstavila in približala mojstrske filme Jonasa Mekasa, njegove zabeležke vsakdana ter esejističen Los Angeles Plays Itself (2003), v katerem se režiser Thom Andersen sprehodi skozi zgodovino filmskih upodobitev Los Angelesa. Po ogledu referenčnih del smo se pogovorili o formalnih značilnostih portreta mesta in premleli ideje ter zasnovali osnutke za lastno ustvarjanje.

V prihodnjem tednu so se delavničarji samostojno potikali po ljubljanskih ulicah in s kamerami na telefonih lovili podobe in zvoke, ki so nanje naredili poseben vtis. Sledil je vikend montaže, ko so se udeleženci poglobili v posneti material in se ob pomoči asistentov z njim poigravali, ga premetavali in na koncu sestavili v zaključeno celoto.

Delavnico smo zaključili z javno projekcijo, na kateri so udeleženci ponudili vpogled v svoj ustvarjalni proces, večer pa je zaokrožila sproščena debata o filmih.


Filmi udeležencev:

Na Lep’š (Martin Mitreski, 2018)
Mestne teksture (Dunja Rahovsky Šuligoj, 2018)
Pogledi Ljubljane (Zala Žagar, 2018)