Na prvem srečanju so nas fotografije izbranih referenčnih fotografinj in fotografov popeljale vse od velike depresije opustošenih polj ameriškega podeželja, skozi blišč in bedo mestnih ulic Pariza in New Yorka, do intimnih domov. Mentor Rušt je poudaril pomembnost osebnega stika in odnosa s subjektom, ki te povabi v svojo zasebnost. Pri dobri ulični fotografiji nam je svetoval, da sledimo misli...
ustvarjalnica
Na delavnici Filmski zvok v praksi smo se lotili glasbenega opremljanja filma, prevpraševali smo pomembnost zvoka, spoznali skrivnosti, kako prelisičiti sluh etc. Na prvem srečanju smo obliznili zgodovinske mejnike, ki so zaznamovali uporabo zvoka v filmu – nekoč so mikrofon premeteno skrili v lončnico, namesto boom mikrofona so mikrofon uporabili tako, da so ga navezali na metlo etc. Drugo sre...
Želite s fotografijo povedati zgodbo, pa ne veste kako? Ali obstajata slaba in dobra fotografija? Kaj želimo sporočiti s fotografijo? Po uvodnem predavanju, na katerem bomo razbili mit o slabi/dobri fotografiji in v katerem se boste seznanili z deli fotografinj in fotografov, ki pri svojem delu uporabljajo različne pristope, boste za domačo nalogo ob smernicah mentorja poskušali fotog...
Kako se lotiti glasbenega opremljanja filma? Zakaj je pomembno, da slišimo, kaj se na sliki dogaja? Kako prelisičiti sluh? Mu sploh namenjamo dovolj pozornosti? Na kaj vse zvok vpliva? Na vprašanja vam bo skozi serijo treh srečanj poskušala odgovoriti Pia Nikolič. Po uvodnem teoretskem predavanju se boste v sinhronizaciji in glasbenem opremljanju preizkusili tudi sami....
Atmosfera je eden osnovnih gradnikov avdiovizualne filmske pripovedi. Ustvarjamo jo kot odgovor na idejo, ki se skriva v scenariju, lahko pa jo ponudi situacija dokumentarnega dogajanja. V obeh primerih jo soustvarjata tako filmska fotografija kot tudi montaža. Na tematskih srečanjih, ki so se zaradi izrednih razmer odvila prek spleta, so udeleženci s filmskimi primeri spoznavali različne način...
Atmosfera je eden osnovnih gradnikov avdiovizualne filmske pripovedi. Ustvarjamo jo kot odgovor na idejo, ki se skriva v scenariju, lahko pa nam jih ponudi situacija dokumentarnega dogajanja. V obeh primerih pa jo soustvarjata tako filmska fotografija kot tudi montaža. Na naših srečanjih se bomo s pomočjo filmskih primerov spoznali z različnimi načini ustvarjanja filmske atmosfere skozi oblikov...