reklame

Lev Slivnik Ostrenje pogleda na FeKK-u! 2019

Reklamirane ustaljene družbene norme

Reklama Ona, on in …? HIMO iz leta 1964 za pralni stroj znamke HIMO tematizira poročen par z otroki. Njun zakon je daleč od idealnega, komaj da se pogledata, kaj šele govorita. Žena možu nagaja (na glas mu nastavi budilko), a zanj še vedno skrbi, mu kuha in pospravlja. Njuno ujetost v zakonu reklama predstavi kot ustaljeno obliko tovrstnega odnosa. Običajno je, da za otroka in dom skr...

Žiga Fabjan Ostrenje pogleda na Animateki! 2017

Oglasi, ki so zaznamovali generacije

Pisalo se je leto 1954, ko je Paolo Campani, do tedaj relativno neznana osebnost v italijanskem filmskem prostoru, ustanovil produkcijsko hišo Paul Film, ki je z oglasno televizijsko oddajo Carosello (v dobesednem prevodu vrtiljak) v naslednjih desetletjih imena oglaševanih podjetij neločljivo povezala z animiranimi junaki kratkih oglaševalskih filmov – reklam. Kot pojasnjuje kurator animatečne...