Neskončne peklenske počitnice
Puščavsko letoviško mesto Palm Springs je skozi hollywoodsko filmsko reprezentacijo postal ideal, raj na zemlji za premožnejši ameriški sloj. V kalifornijsko mesto, pogosto asociirano s pop kulturo – med drugim se po dolini, kjer se nahaja, imenuje tudi slavni glasbeni festival Coachella – je postavljeno dogajanje istoimenske romantične komedije. V njej v glavnih vlogah nastopita Andy Samberg, znan po komičnih, nekoliko pretiranih likih, recimo policist Jake Peralta iz Brooklyn 99 (2013–2022), in Cristin Milloti, ena od potencialnih izbrank Teda Mosbyja v seriji Kako sem spoznal vajino mamo (How I Met Your Mother, 2005–2014).

Palm Springs (2020) naslika parodijo idealnega počitniškega kraja sredi puščave, ki ga zaznamuje estetika naravnega mešana s pisanimi plastičnimi pop elementi, kot sta recimo napihljiva blazina v obliki pice in havajska srajca. Ko se protagonista ujameta v časovno zanko po vzoru Neskončnega dne (Groundhog Day, 1993) in venomer ponavljata poročni dan mlajše sestre Sarah, rajska destinacija postane pekel za oba. Nadnaravni pojav nakaže resignirano obnašanje Nylesa. Njegov apatični nastop z govorom o minevanju, sicer zelo mračno tematiko za poročni govor, in nenavadna zmožnost, da vnaprej predvidi, kaj se bo zgodilo, očara Sarah. Po spletu čudaških dogodkov jo nehote ujame v časovno zanko, v kateri je tudi sam ujet. V nadaljevanju se porodijo vprašanja o (ne)smiselnosti življenja.
Nyles je namreč v zanki ujet že toliko časa, da je nehal iskati izhod. Svoj položaj je sprejel, ležerno poležavanje v bazenu in popivanje od jutra do noči pa popestri z izzivi, kot je recimo, kako osvojiti nevesto, spati z različnimi gosti, spoznati okolico in njene nenavadne prebivalce … Neskončne brezdelne počitnice premamijo tudi Sarah. V komičnih prizorih z osladno glasbo o uživanju življenja, kot so plesni nastop v lokalni beznici v stilu pop komadov iz osemdesetih, učenje streljanja z domačinom, kraja majhnega pilotnega letala, se protagonista zbližata. Neomenjene možnosti znotraj časovne zanke simbolizirajo prizori prostrane puščave, a hkrati neskončna širina predstavlja tudi nezmožnost izhoda.
Ujetost bi lahko razumeli tudi skozi prizmo mladih v tridesetih, ki sta jih hollywoodska reprezentacija življenja in ideja ameriških sanj razočarali. Namesto osamosvojitve, uspešne kariere in usodne ljubezni, ki jih obljubljajo osladni romcomi in mladinski filmi, so se mnogi znašli v brezizhodnem položaju z dolgovi zaradi študija, njihovo situacijo sta še poslabšali finančna kriza in pandemija. A kljub poskusom razpiranja različnih tematik film zdrsne v konvencije žanra, ki naj bi ga parodiral. Rešitev iz zanke se zdi poenostavljena – za pravo ljubezen je vredno vztrajati tegobam življenja navkljub. Hkrati z njo izginejo njuni preostali problemi, ki ju razkrivajo kot nezrela, recimo neiskren odnos Sarah do svoje sestre, njeno ponavljanje napak v odnosih … Film ne razdela niti odnosa med protagonistoma, za katerega se zdi, da le sledi vzorcem. Film izzveni kot komična ZF komedija s tipiziranimi liki.