filmskokritiški krožek

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP izredno s Cleo Kino – obletnica!

Extraordinaire à Tivoli!

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XX. KINO!/OP izredno: v živo

Draga Ostrilka, dragi Ostrilec z nami praznuj trojno obletnico: - piše se leto od zadnjega izrednega krožka v živo- 20. srečanje 2. edicije izrednega (spletnega) krožka- 30. izredno srečanje nasploh. Če si pogledal vsaj en Cassavetesov film (!), se nam v sobtoto, 5. 6. ob 16:00 pridruži na začetku promenade v Tivoliju; če zamujaš, nas pokliči za točne koordinate izbrane jase! Kaj za pod zob tud...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP izredno XIX.: Ženska pod vplivom

“I love you. I’ll lay down on a railroad track for you. If I made a mistake, which I did. I’m sorry. But so what? What’s the difference. I love you. Now relax. Come back to me.” - A Woman Under the Influence (1974) Z debato nadaljujemo v Tivoliju

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP spletni filmski krožek XIX.: Ženska pod vplivom

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, vabljeni na devetnajsto srečanje izrednega spletnega krožka, ki bo potekalo v soboto, 29. maja ob 19:00 na aplikaciji Zoom. Po prejšnji debati o filmu Obrazi (Faces, 1968) se bomo tudi tokrat pogovarjali o mojstrovini Johna Cassavetesa, in sicer o Ženski pod vplivom (A Woman Under the Influence, 1974). Kaj je Ženska pod vplivom? Po eni strani portret ženske, ki...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XVIII. izredno o Obrazih

Obrazi dekonstruirajo ženske in moške odnose ter odstirajo presunljivo in eksplozivno iskrenost, ki se skriva za zastrtimi zavesami. Življenja protagonistov zaznamuje čustveno nihanje – interakcije med njimi so gostobesedne in razvlečene, reakcije pa burne, kar odraža tudi filmska forma.

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP spletni filmski krožek XVIII.: Obrazi

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, vabljeni na osemnajsto spletno debato v okviru izrednega spletnega krožka, ki bo potekala v petek, 30. 4. ob 19:30 prek aplikacije Zoom. Obravnavali bomo mojstrovino Obrazi (Faces, 1968) Johna Cassavetesa. Obrazi dekonstruirajo ženske in moške odnose ter odstirajo presunljivo in eksplozivno iskrenost, ki se skriva za zastrtimi zavesami....

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP izredno XVII.: Fassbinder II.

Eden najbolj znanih Fassbinderjevih filmov je satiričen in kritičen portret nemške povojne družbe. Vanjo se cineast poglobi prek lika Marie Braun, ki jo upodobi Hana Schygulla. Gre za film, ki v hitro nastalem, a obsežnem opusu režiserja predstavlja trenutek, v katerem je očiten njegov velikopotezni pogled na ustvarjanje. V Fassbinderjevi karieri je le malo tako neizpodbitnih vrhuncev, kot je&n...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP spletni filmski krožek XVII.: Zakon Marie Braun

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, na naslednjem srečanju v soboto, 10. 4. 2021 ob 18:00 se bomo ponovno pogovarjali o Rainerju Wernerju Fassbinderju, in sicer o eni njegovih poznih mojstrovin – o filmu Zakon Marie Braun (Die Ehe der Maria Braun, 1979). Eden najbolj znanih Fassbinderjevih filmov je satiričen in kritičen portret nemške povojne družbe. Vanjo se cineast poglobi prek lika Marie Brau...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XVI. Izredno Fassbinder I.: Vsi drugi se imenujejo Ali

Motion is emotion.

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

Kino!/OP spletni filmski krožek XVI.: Vsi drugi se imenujejo Ali

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, na naslednjem srečanju v soboto, 27. 3. ob 18:00 bomo obravnavali mojstrovino Vsi drugi se imenujejo Ali (Angst essen Seele auf, 1974) Rainerja Wernerja Fassbinderja, priredbo ameriške klasike Vse, kar dovoli nebo (All that Heaven Allows, 1955) Douglasa Sirka. Fassbinder osrednjo tematiko filma – razredni konflikt – prestavi v delavski sloj in jo poglobi z moti...