filmskokritiški krožek

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2021/22

Jug

Drage dijakinje in dragi dijaki Gimnazije Bežigrad, prihod pomladi bomo na filmskokritiškem krožku proslavili z ogledom filma Jug (El sur, 1983) Víctorja Ericeja. Vabljeni na četrto srečanje v letošnji sezoni, ki bo potekalo v petek, 25. 3. ob 14h v učilnici 005. Estrella odrašča na severu Španije s skrivnostnim očetom. Sčasoma v njegovi podobi zazevajo gube in razpoke. Znotraj očetovih kontur ...

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2021/22

Duh panja

Drage dijakinje in dragi dijaki Gimnazije Bežigrad, filmskokritiški krožek Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad nadaljujemo z mojstrovino Duh panja (El espíritu de la colmena, 1973) španskega cineasta Víctorja Ericeja. Vabljeni na tretje srečanje v letošnji sezoni, ki bo potekalo v petek 18. 2. ob 14.00 v učilnici 005. V dvorano mestne hiše se zgrinjajo domačini, pod pazduhami nosijo vsak svo...

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2021/22

Kje je hiša mojega prijatelja?

Drage dijakinje in dragi dijaki Gimnazije Bežigrad, vabljeni na drugo srečanje filmskokritiškega krožka Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad, ki bo potekalo v četrtek, 20. 1. ob 15:00 v učilnici 005. Obravnavali bomo mojstrovino Kje je hiša mojega prijatelja? (Khane-ye doust kodjast?, 1987) iranskega režiserja Abbasa Kiarostamija: Med spokojnimi griči in od življenja razbrazdanimi ljudmi švig...

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2021/22

Nova sezona filmskokritiškega krožka Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad!

Mestne ulice naseljujejo zvoki lomljenja steklenic in razpolavljanja desk za skejtanje, krdelo potepuških mulcev in dekličev med takti hip hop beata in kriki zblojenih rock kitar išče plac za »zaglaviti«. Junfrzbiratelj, specialist za device Telly nezavedajoč se okužbe z AIDS-om zalezuje nove žrtve, njegov najboljši prijatelj Casper nosi za prostornino flaše žganja prevelike hlače … Tolpi zavož...

Ostrenje pogleda Festivalske delavnice

Ostrimo pogled na slovenskem filmu! 2021

Na 24. Festivalu slovenskega filma nam jo je zagodla korona, tako da smo delavnico izvedli zgolj z eno udeleženko. Ta je v svojih tekstih premišljevala uporabo filmskih sredstev, njihove učinke v povezavi s temami filma: o množenju teorij glede naslovnice Beethovnovega pisma v dokumentarnem filmu Skrivnosti iz Beethovnove ulice (2020), o odnosih znotraj patriarhalne družinske celice v koprodukc...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP izredno s Cleo Kino – obletnica!

Extraordinaire à Tivoli!

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XX. KINO!/OP izredno: v živo

Draga Ostrilka, dragi Ostrilec z nami praznuj trojno obletnico: - piše se leto od zadnjega izrednega krožka v živo- 20. srečanje 2. edicije izrednega (spletnega) krožka- 30. izredno srečanje nasploh. Če si pogledal vsaj en Cassavetesov film (!), se nam v sobtoto, 5. 6. ob 16:00 pridruži na začetku promenade v Tivoliju; če zamujaš, nas pokliči za točne koordinate izbrane jase! Kaj za pod zob tud...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP izredno XIX.: Ženska pod vplivom

“I love you. I’ll lay down on a railroad track for you. If I made a mistake, which I did. I’m sorry. But so what? What’s the difference. I love you. Now relax. Come back to me.” - A Woman Under the Influence (1974) Z debato nadaljujemo v Tivoliju

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP spletni filmski krožek XIX.: Ženska pod vplivom

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, vabljeni na devetnajsto srečanje izrednega spletnega krožka, ki bo potekalo v soboto, 29. maja ob 19:00 na aplikaciji Zoom. Po prejšnji debati o filmu Obrazi (Faces, 1968) se bomo tudi tokrat pogovarjali o mojstrovini Johna Cassavetesa, in sicer o Ženski pod vplivom (A Woman Under the Influence, 1974). Kaj je Ženska pod vplivom? Po eni strani portret ženske, ki...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XVIII. izredno o Obrazih

Obrazi dekonstruirajo ženske in moške odnose ter odstirajo presunljivo in eksplozivno iskrenost, ki se skriva za zastrtimi zavesami. Življenja protagonistov zaznamuje čustveno nihanje – interakcije med njimi so gostobesedne in razvlečene, reakcije pa burne, kar odraža tudi filmska forma.