Jee-woon Kim

Jakob Vogrinec Ostrenje pogleda na Grossmannu 2022

Obžalovanje in morilec

Film Videl sem hudiča (Ang-ma-reul bo-at-da, 2021) se osredotoči na nasilje med kriminalistom Kimom in serijskim morilcem Jangom. Vlogi med njima se izmenjujeta in tako si lika postajata podobna. Ko mlado dekle obtiči v snegu, pokliče svojega fanta kriminalista. A še preden bi ta prišel, se pojavi neznanec, ki jo brutalno ubije. Film se na začetku predvsem osredotoči na osebno doživljanje umora...

Jure Štern Ostrenje pogleda na Grossmannu 2022

Pogled na vse in na nič

Gonilo pripovedi filma Videl sem hudiča (I Saw the Devil, 2010) je umor detektivove žene. Slednji je prikazan skozi okrutne udarce s kladivom, hitre montažne reze in dvigom kamere, ko žrtev poskuša zbežati iz vozila. Slednji deluje kot absurden beg v zrak. Sprva v skrajnem gornjem rakurzu vidimo zasneženo streho vozila, nato nam premik kamere postopoma odkrije krvave sledi in morilca, ki vleče ...

Sara Badreddine Ostrenje pogleda na Grossmannu 2022

Razčlovečenje

V surovem južnokorejskem trilerju Videl sem hudiča (Ang-ma-reul bo-at-da, 2010) spremljamo tajnega agenta Soo-hyuna, ki izgubi nosečo zaročenko pod zamahi serijskega morilca Kyung-chuula. Soo-hyun morilcu svoje nesojene neveste priseže maščevanje, vendar pa se ne zaveda, da bo s prisego izgubil tudi svojo človeškost.  Kamera nas v uvodnem delu filma postavi v pozicijo žrtev (v tem primeru ...