Obžalovanje in morilec

Film Videl sem hudiča (Ang-ma-reul bo-at-da, 2021) se osredotoči na nasilje med kriminalistom Kimom in serijskim morilcem Jangom. Vlogi med njima se izmenjujeta in tako si lika postajata podobna.
Ko mlado dekle obtiči v snegu, pokliče svojega fanta kriminalista. A še preden bi ta prišel, se pojavi neznanec, ki jo brutalno ubije. Film se na začetku predvsem osredotoči na osebno doživljanje umora s strani kriminalista Kima. Kim se maščuje morilcu Jangu, tako da mu prepreči vsak naslednji umor, poleg tega pa ga tudi trpinči.
Zaradi tega začnemo Kima obravnavati bliže Jangu. Oba se izživljata nad žrtvijo, oba razumeta mučenje le s svoje perspektive, izživljata se le zato, da zadovoljita svoje lastne potrebe. Podobnost med njima se kaže na več različnih načinov. Oba svojim žrtvam dajeta lažno upanje varnosti. Kim Janga nikoli ne ubije ampak ga samo muči, v nekem primeru pa ga pusti in mu celo pusti denar, s katerim lahko živi. A to le ustvari začaran krog, v katerem se dejanja (zasledovanje, mučenje …) ponavljajo.
Jang daje lažno upanje žrtvam, da jih ne bo ubil. Eden prvih prizorov z eno od žrtev daje podobno lažno upanje celo gledalcem. Žrtev ga namreč prosi, naj je ne ubije, saj je noseča. Lažno upanje ustvari z bližnjim planom Janga, ki dolgo strmi v žrtev: tu lahko opazimo, da Jang z obrazno mimiko Jang nakaže rahlo sočutje. A že v naslednjem kadru na žrtev spusti giljotino.
Kim postane s svojim zasledovanjem in mučenjem Janga temu vedno podobna. Kljub temu pa razlika ob koncu zopet postane bolj izrazita: po uboju Janga se Kim zave svojih groznih dejanj. Režiser Kima, ki hodi stran od prizorišča umora, pokaže v dolgem kadru bližnjega plana, kar ustvari čustven učinek. Sekvenca je toliko bolj čustvena, ker z vzporedno montažo film kombinira Kimovo hojo in Jangovo obglavljanje, kar pa tudi istočasno še toliko poudari Kimovo zavedanje, da je tudi sam morilec.