Vasja Rovšnik

Sara Badreddine Ostrenje pogleda na Grossmannu 2022

Otova subverzija

Tretji celovečerni film Oto 2 (2022) neodvisnega radgonskega režiserja Vasje Rovšnika je poštirih letih našel pot na Grossmanov filmski festival. Film kljub morebitni začetniomalovažujoči percepciji gledalca v odnosu do filma bolj ali manj spretno subvertira številnapričakovanja. V nadaljevanju uspešnice Oto (2018) spremljamo naslovnega protagonista, duševno zaostalegaOta, ki se mu je po tragik...

Jure Štern Ostrenje pogleda na Grossmannu 2022

Med likom, liki in publiko ali skrajni izkoristek amaterizma

Približati duševno zaostalega posameznika gledalcem terja izbran režijski pristop. Zahteva poseben občutek, kako vzpostaviti vez med publiko in osrednjim likom, ko slednji krepko odstopa od družbene norme. Četudi je ta norma siva in prežeta s subjektivnostjo, se zdi, da le obstaja univerzalen dogovor, kaj je odmik od nje. Skozi film lahko avtor vez ''prekine'' oziroma podčrta določene elemente ...

Alen Golež Ostrenje pogleda na Grossmannu 2022

Drobec grozljivosti

Zgornjeradgonski igrani celovečerec Oto 2 (Vasja Rovšnik, 2022) prekrši praktično vsa filmska pravila, vendar končni produkt vseh teh kršitev – kljub temu da včasih resda preizkuša gledalčevo potrpljenje – ni mukotrpno dolgočasje, temveč zabavna in v mnogo pogledih edinstvena filmska izkušnja. Je pravi poligon razpoloženj: nenadzorovano drvi iz komičnega v noirovsko, v feel-good, v skoraj dokum...