Taksisti vsakodnevno bežno spoznavajo različne življenjske zgodbe strank, vendar se jih le redke zares dotaknejo. V filmu Dva Ena (2015) režiserja Petra Bratuše spremljamo Aleša, bivšega lastnika pomembnega podjetja, danes taksista. V dolgih kadrih, ki jih spremlja božična glasba, je predstavljen Alešev delovni dan v času božiča. Zadnja stranka tistega večera je starejša gospa, ki si želi še zadnjič pred odhodom v hospic obuditi in zbrati spomine na Ljubljano in lastno preteklost.

Dva Ena (Peter Bratuša, 2015)

Med vožnjo se skozi ženskine pripovedi lika zbližata, kljub temu da imata drugačen pogled na življenje – on negativnega, ona pozitivnega. Zdi se, da so besede samo ozadje, saj je v ospredju njun odnos, ki se poglablja z vsako naslednjo postajo njune poti. To je še posebej poudarjeno v osrednjem prizoru na nebotičniku, ko ji taksist pove svojo zgodbo. Ta ni prikazana z glasom, ampak s tišino in kretnjami.

Ker je to gospejina zadnja noč, ki jo bo svobodno preživela v Ljubljani, želi v njej najti nekaj pozitivnega, kar prenese tudi na negativno naravnanega Aleša. Čas, ki ga preživita skupaj, spremeni Aleševo pesimistično dojemanje sveta, saj zaključi delovni dan s pozitivno mislijo.

Čustveno zbližanje je predstavljeno v prepletu tišine, glasbe in neslišnega pogovora, ki naključno srečanje spremeni v pomembno življenjsko izkušnjo, ki zaznamuje oba.