Tragično maščevanje
Film Stari (Oldeuboi, 2003) južnokorejskega režiserja Park Chan-wooka je kombinacija različnih žanrov, in sicer vsebuje značilnosti akcijskega, detektivskega, kriminalnega in misterioznega filma ter drame. Temelji na japonski mangi z istim imenom in predstavlja drugi del trilogije o maščevanju, ki govori o krvavem in brutalnem maščevanju, ki film potopi v norost in sadizem.
Ideja o krvoločnem maščevanju se protagonistu Oh Dae-suju prvič utrne v času njegovega ujetništva, saj ne razume, zakaj je zaprt, in zato spleta zaroto proti ugrabitelju, ki mu je življenje spremenil v pekel. Petnajst let, kolikor preživi v ujetništvu, se ukvarja s pisanjem dnevnika in avtobiografije svojih zlobnih dejanj ter ljudi, ki jih je prizadel, se z njimi skregal ali jih poškodoval. Čas preživlja v mučni samoti, ki je vizualno prikazana s halucinacijo o mravlji, ki mu leze iz roke in se ji kmalu pridružijo še druge, saj se mravlje premikajo v skupinah, kar simbolizira njegovo samotnost, ki se stopnjuje do te mere, da poskusi narediti samomor. Po izpustitvi postane njegov primarni cilj maščevanje Lee Woo-jinu (ki ga je ugrabil in zaprl), za kar je pripravljen premagati vse ovire in vsakogar, ki bi se mu morebiti postavil na pot, vendar je sam pod vplivom hipnoze in se zato nevede zaljubi v svojo hči.
Od samega začetka je tako Dae-su predstavljen kot žrtev ugrabitve in izsiljevanja zaradi česar se z njim poistovetimo ter sočustvujemo. V nadaljevanju postopno spoznamo, da ni tako nedolžen. Ko v suši restavraciji zahteva nekaj živega za obed, mu Mi-do na krožniku prinese živo hobotnico, ki si jo v celoti stlači v usta, kar deluje zverinsko. Ko zaradi gripe omedli in se zbudi v Mi-dojinem bivališču, ga Mi-do tako privlači, da ji sledi v kopalnico in jo poskusi posiliti, vendar se mu ona uspe upreti (za ta dogodek se ji potem Dae-su opraviči). Vrhunec njegovega nasilja se zgodi z gospodom Parkom, ki ga je 15 let snemal iz nadzorne sobe. Ker mu Park noče povedati, zakaj in kdo ga je zaprl, mu Dae-su s kladivom začne brutalno puliti zobe.
Ob koncu filma Dae-su ugotovi, da je bil v ječi, ker je v mladosti širil govorice o ljubezenskem razmerju med Woo-jinom in njegovo sestro. Woo-jin mu zagrozi, da bo Mi-do povedal, da je Dae-su njen oče. Ob tem dogodku se Dae-sujevo nasilje obrne proti sebi, saj začne moledovati Woo-jina, naj ji tega ne izda, zato sam sebe poniža in si odreže jezik s škarjami, kar spominja na Kralja Ojdipa, ki si iz groze pred incestom iztakne oči. S tem pokaže, da ljubi Mi-do in ne bo več govoril, saj lahko z resnico pridejo neprijetne posledice. S tem razkritjem postane tragičen lik, zaradi česar se gledalcem ponovno približa.