intervju

Rok Benčin KINO! 27

Filmske rabe časa. Pogovor z Jacquesom Rancièrom

Marcel Ophuls, Joshua Oppenheimer KINO! 25/26

Ne samo preživeli, tudi storilci živijo v strahu. Pogovor med Marcelom Ophulsom in Joshuo Oppenheimerjem

Matic Majcen KINO! 25/26

Kamera je nekoč že sama po sebi predstavljala obliko avtoritete. Intervju z Marcelom Ophulsom

Anja Banko, Matic Majcen KINO! 25/26

Odsev iz temnega brezna človeške duše. Intervju z Joshuo Oppenheimerjem

Nil Baskar KINO! 23/24

Film proti spektaklu: Jean-Louis Comolli v Ljubljani

Jan Babnik KINO! 23/24

Ideje in strategije odpora. Pogovor s Harunom Farockijem

Maja Krajnc KINO! 19/20

Karpopotnik – »popotovanje človeka, ki potuje od vasi do vasi in snema ljudi«. Pogovor z Matjažem Ivanišinom

Sledeč Karpu Godini si se z ekipo podal po Vojvodini in njenih vasicah. Kako vam je uspelo najti ljudi, like, povezane z njegovim filmom? Bi katero srečanje izpostavil, te je kateri lik še posebej prevzel? Na kakšen način so se ljudje spominjali Karpa Godine?

Maja Krajnc KINO! 13/14

Nujnost vidnih in nevidnih podob. Pogovor s Sylvainom

Na povsem samosvoj način tematiziraš problematiko imigrantske politike. Kakšen je bil vzgib za snemanje (takšnih) filmov? Snemaš zelo neposredne filme. Kako bi opisal svoj pristop? Sans papiers obravnavaš kot sebi enake, obravnavaš jih kot subjekte in ne objekte. … a ne gre za estetizacijo ... Zdi se, kakor da se zmeraj nahajaš v samem središču dogajanja … Kako bi opredelil svoj odnos do realno...

Jurij Meden KINO! 13/14

Na Škafarjevem vrtu

Kako bi sam opredelil tisto, kar te je spravilo k snemanju filma Oča (2010)? Figuri očeta in sina sta na začetku skoraj povsem abstraktni, celo vizualno zliti z naravo, ki ju obdaja, in se šele počasi v teku filma oblikujeta v konkretna lika s konkretnimi družinskimi, družbenimi in celo političnimi ozadji. Vseeno ne moremo mimo tega, da figuro očeta med filmom vse bolj družbeno opredeljuješ. Na...

Hanna A. W. Slak KINO! 13/14

Samotnost tekača na dolge proge. Srečanje s Sylvainom Georgeom

Ob gledanju vaših filmov, sistematičnem, kronološkem gledanju, sem imela občutek, da sem priča potovanju. Po eni strani filmi tematizirajo potovanje. Toda čeprav si vaših filmov ni mogoče misliti, ne da bi mislili na problematiko migracije, o čemer pripovedujejo in kar je tudi njihov raison d'être, me je fasciniralo še neko drugo potovanje: potovanje filmarja, ki se približuje »svojemu« filmu. ...