
intervju

Na povsem samosvoj način tematiziraš problematiko imigrantske politike. Kakšen je bil vzgib za snemanje (takšnih) filmov? Snemaš zelo neposredne filme. Kako bi opisal svoj pristop? Sans papiers obravnavaš kot sebi enake, obravnavaš jih kot subjekte in ne objekte. … a ne gre za estetizacijo ... Zdi se, kakor da se zmeraj nahajaš v samem središču dogajanja … Kako bi opredelil svoj odnos do realno...

Kako bi sam opredelil tisto, kar te je spravilo k snemanju filma Oča (2010)? Figuri očeta in sina sta na začetku skoraj povsem abstraktni, celo vizualno zliti z naravo, ki ju obdaja, in se šele počasi v teku filma oblikujeta v konkretna lika s konkretnimi družinskimi, družbenimi in celo političnimi ozadji. Vseeno ne moremo mimo tega, da figuro očeta med filmom vse bolj družbeno opredeljuješ. Na...

Ob gledanju vaših filmov, sistematičnem, kronološkem gledanju, sem imela občutek, da sem priča potovanju. Po eni strani filmi tematizirajo potovanje. Toda čeprav si vaših filmov ni mogoče misliti, ne da bi mislili na problematiko migracije, o čemer pripovedujejo in kar je tudi njihov raison d'être, me je fasciniralo še neko drugo potovanje: potovanje filmarja, ki se približuje »svojemu« filmu. ...