pristop

Ostrenje pogleda Teoretsko-praktične delavnice

Različni pristopi v dokumentarni fotografiji z Matjažem Ruštom

Na prvem srečanju so nas fotografije izbranih referenčnih fotografinj in fotografov popeljale vse od velike depresije opustošenih polj ameriškega podeželja, skozi blišč in bedo mestnih ulic Pariza in New Yorka, do intimnih domov. Mentor Rušt je poudaril pomembnost osebnega stika in odnosa s subjektom, ki te povabi v svojo zasebnost. Pri dobri ulični fotografiji nam je svetoval, da sledimo misli...

Ostrenje pogleda Teoretsko-praktične delavnice

Spoznavanje različnosti pristopov v dokumentarnem filmu

Na začetku marca se je odvilo prvo srečanje enomesečne teoretsko-praktične delavnice Društva za širjenje filmske kulture KINO! Spoznavanje različnosti pristopov v dokumentarnem filmu. Uvodoma je glavni mentor Matjaž Ivanišin, dvakratni prejemnik priznanja Franceta Brenka, skupini 15 udeležencev svoje delo približal s pomočjo anekdot in surovega materiala. Nato nam je načrte prekrižala pandemij...

Ostrenje pogleda Teoretsko-praktične delavnice

Matjaž Ivanišin: Spoznavanje različnosti pristopov v dokumentarnem filmu

Matjaž Ivanišin o ustvarjanju filma Karpopotnik (2013):»Na začetku se lahko kaj hitro ujameš v past in želiš zgodbo povedati skozi njegovo ... metodo. Na samem začetku so posnetki precej bolj podobni njegovim. Doživljal sem prave notranje boje, da sem začel pripovedovati s svojo govorico. Sledil sem statičnemu kadru, nisem pa postavljal ljudi pred njihova domovanja.«(KINO!&...

Ostrenje pogleda Teoretsko-praktične delavnice

Matjaž Ivanišin: Različnost pristopov v dokumentarnem filmu

Matjaž Ivanišin o ustvarjanju filma Karpopotnik (2013): »Na začetku se lahko kaj hitro ujameš v past in želiš zgodbo povedati skozi njegovo ... metodo. Na samem začetku so posnetki precej bolj podobni njegovim. Doživljal sem prave notranje boje, da sem začel pripovedovati s svojo govorico. Sledil sem statičnemu kadru, nisem pa postavljal ljudi pred njihova domovanja.« (KINO! 19/20) M...

Siegfried Kracauer KINO! 1

Teorija filma: Osvoboditev fizične realnosti (odlomek)