Mesečni arhivi: april 2019

Evita Podobnikar Ostrimo pogled na Kinotripu! 2019

Metalec zapoje uspavanko

Potetoviran suhljat metalec sključeno stoji ob cesti nekje na avstralskem podeželju in si momlja uspavanko. Že prvi prizor kratkega filma Uspavanka (Nursery Rhymes, 2018) z bizarnimi nasprotji in disharmonijo med vizualno podobo in dogajanjem pritegne pozornost ter nakaže na tragičen konec. V petminutnem filmu vlada zadušljiva atmosfera, nebo zastirajo sivi oblaki, ki podeželsko kraji...

Neja Rakušček Ostrimo pogled na Kinotripu! 2019

Čez prepade družine in prijateljstva

Čez prepade (Minding the Gap, 2018) se začne s prepletom prijateljstva in skejtanja, ki povezuje tri prijatelje. Kar se zdi kot navaden skejterski film, se hitro prelevi v emocionalno izkušnjo in izsek življenjske poti treh prijateljev iz majhnega mesta Rockford. Eden od prijateljev, Bing, več let dokumentira njihovo življenje in težave, skozi katere je treba prebroditi v odraščanju. Skejt...

Neja Rakušček Ostrimo pogled na Kinotripu! 2019

Sledovi odnosa

Film Debre Granik Ne puščaj sledov (Leave No Trace, 2018) je poln vprašanj o odraščanju in človeških odnosih. Na začetku se počasi razkriva zeleni gozd Oregona. Mirni premiki kamere prikazujejo tiho rutino očeta Willa in njegove hčerke Tom. Z malo besedami povesta vse, kar je treba vedeti. Meditativni, tihi zvoki narave se počasi spremenijo v bučno, glasno mesto. Naenkrat občutimo spr...

Ostrenje pogleda Ostrimo pogled na Kinotripu! 2019

Pogovor s prebojnim mladim avtorjem Hanisom Bagashovim

Ko sem imel 10 let, sem začel z igro v gledališču. Pri 12ih sem začel fotografirati in posnel nekaj kratkih filmov. Od takrat nisem poskušal ničesar drugega. No, samo še karate, pri katerem imam črni pas. Ostrenje pogleda: Ali obiskujete kakšno šolo? Hanis Bagashov: Filmsko šolo v Sofiji, Bolgarija – 1. letnik filmske režije. Kdaj ste ugotovili, da se želite ukvarjati s filmom? Ko sem imel 10 l...

David Senčar Ostrimo pogled na Kinotripu! 2019

Odfuraj probleme stran

Čez prepade (Minding the Gap, 2019) je dokumentarni film Bing Liua, delno posnet v klasičnem skejterskem stilu z dinamično kamero iz roke. Je izjemno pristen, kar je avtor dosegel na podlagi lastnih izkušenj iz skejtanja. Dokumentarec snema Bing sam in v njem predstavi zgodbo sebe ter dveh prijateljev iz otroštva, Zacka in Keira. Od otroških posnetkov vse do posnetih najstniških norčij na ...