• Društvo za širjenje filmske kulture KINO!
  • Revija za film in filmsko
  • SLO
    • ENG
  • Revija
    • O reviji
    • Izdaje
    • Recenzirano
    • Naročanje
  • Knjige
  • Ostrenje pogleda
    • Glavna stran
    • Festivalske delavnice
    • Krožek v Kinoteki
    • Krožki na šolah
    • Spletni krožek
    • OP na obisku
    • Slovenski teden filma
    • Ustvarjalne delavnice
    • Ostrenje čutov
    • Besedila z delavnic
  • Priznanje Franceta Brenka
  • Druge dejavnosti
  1. Domov
  2. Izdaje
  3. KINO! 15

KINO! 15

Kazalo

Metagovorica telesa

Telo in organizem, Darko Štrajn

Filmski dotik. O vlogi haptičnega v filmski umetnosti, Mirt Komel

Življenje in smrt porno tolpe in Srbski film: metaforične razsežnosti, Natalija Majsova

Politika teles v filmu Marguerite Duras Uničiti, je rekla, Nina Cvar

Metagovorica telesa/Šolska ura

Film in čutna zaznava. Sodobni francoski film in filmska telesnost, Martine Beugnet

Zgodovinskost filma

Potujemo skozi prostor in čas. Naše oči so v odličnem stanju. Digitalna prihodnost iz perspektive filmskega arhiva, Jurij Meden

Notica o filmu Shoah in nemožnosti reprezentacije, Matjaž Ličer

»Shoah« in estetika dogodka, Rok Benčin

Between Necessity and Spontaneity. The Cultural Policy of Dušan Makavejev, Sezgin Boynik

Bežigrajske evropsko-ameriške mnemotopične študije: Rojstvo barakarskih naselij iz filma, Bratko Bibič

Kolaž o Tomu v 24 sličicah, Slobodan Šijan

Blazinice

Odpadli list iz scenarija za film Deklica in drevo, Vlado Škafar

Revolucija je najboljši žur (Kronologija odpora), Igor Bizjan

Filmske pesmi, Igor Bizjan

Samo še ena stvar, Peter Falk

Povzetki/Abstracts

15.00 €

Metagovorica telesa …

15. edicija revije KINO! prinaša zapise o metigovorici filma. Darko Štrajn razmišlja o razmerju telesa in organizma, ki ga aplicira na ključni nasilni prizor v filmu Nepovratno (2002) Gasparja Noéja; Mirt Komel skozi serijo mislecev, ki jih druži določena filozofija dotika, prevprašuje status metaforike dotika, kakor se pojavlja v umetnosti nasploh in še posebej v filmski umetnosti; Natalija Majsova obravnava družbenokritični potencial dveh srbskih grozljivk, Življenje in smrt porno tolpe (Život i smrt porno bande, 2009) Mladena Đorđevića in Srbski film (2010) Srđana Spasojevića; Nina Cvar pa na primeru filma Uničiti, je rekla (1969) Marguerite Duras premišljuje o razmerju gledalec/telo/identifikacija. Metagovorica telesa se prepleta tudi s Šolsko uro, v kateri Martine Beugnet raziskuje trende snemanja filmov in filmske teorije, v katerih je izkustvo filma zasnovano kot edinstvena kombinacija čutne zaznave in mišljenja, afekta in refleksije. V Blazinicah se med drugim skrivajo odpadli listi iz scenarija za film Deklica in drevo (2013) Vlada Škafarja.

Artikel je bil dodan v košarico.

V košarico
Kino!

O nas

Naročanje

Partnerji

Pravni zaznamki

Pogoji poslovanja

Kontakt

Društvo za širjenje filmske kulture KINO!

Vojkova cesta 30, 1000 Ljubljana

040 720 717 (M. K.)

urednistvo@e-kino.si

ostrenje.pogleda@e-kino.si

Povezave na družabna omrežja

Izhajanje revije KINO! finančno podpira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije. / Filmsko-vzgojni program Ostrenje pogleda podpirata Slovenski filmski center, Mestna občina Ljubljana in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. / © 2023 Kino!