Ne bom več luzerka

Kaja Brina Uršič Ostrimo pogled na slovenskem filmu! 2018

Ker bit’ pridna punčka se danes ne izplača!

Celovečerec Urše Menart Ne bom več luzerka (2018) prinaša zgodbo o boju mladega človeka za preživetje. Pa ne za tisto golo preživetje, ki ga srečamo v divjini, pač pa za preživetje na razpotju med biti človek, ki dela zase, in biti človek, ki dela, da si prisluži denar. In ravno slednje predstavlja največji problem glavne junakinje Špele (Eva Jesenovec), ki vstopa v trideseta. Ob poskusih ekono...

Ostrenje pogleda Ostrimo pogled na slovenskem filmu! 2018

Urša Menart – nikakor luzerka!

Ostrenje pogleda: V kolikšni meri je Ne bom več luzerka (2018) osebnoizpovedni film? Kako je bilo igrati lik Špele, ste navdih črpali tudi iz osebnih izkušenj? Eva Jesenovec (EJ): To je bolj vprašanje za režiserko Uršo Menart. Film v osnovi ni avtobiografski, je pa res, da je deloma črpala iz svojega življenja in življenja svojih prijateljev. Z Uršo sva lik Špele gradili dlje časa in se je prav...

Nina Kalin Ostrimo pogled na slovenskem filmu! 2018

Proti toku

Film mlade režiserke Urše Menart Ne bom več luzerka (2018) pripoveduje zgodbo, navdahnjeno z vsakodnevnimi težavami, s katerimi se danes sooča veliko mladih ljudi. Od samega začetka filma počasi narašča napetost, stopnjuje se notranja kriza glavne protagonistke Špele, ki težko sprejema odhajanja mladih, posebno njenih bližnjih, v tujino. Vrhunec doseže v prizoru, kjer Špela zaplava v reki Ljubl...

Gaja Lapajne Stanič Ostrimo pogled na slovenskem filmu! 2018

Rdeča zavesa prihodnosti

Ostati v domovini in prispevati k njenem razvoju kljub obupnim delovnim pogojem ali oditi v tujino iskat boljše? To je dilema glavnega lika Špele iz filma Urše Menart Ne bom več luzerka (2018). Špela je ena redkih v njeni generaciji, ki se  odloči ostati. Svojo odločitev obrazloži v prizoru, kjer z Maretom odhajata z zabave. Prizor je posnet ponoči, na prazni ulici v Ljubljani, ki je ovita...

Ostrenje pogleda Ostrimo pogled na slovenskem filmu! 2018

»Tovariši, situacija, in tega se moramo zavedati, ni rožnata.«

Lik očeta ni karikiran – ima svoje postulate, je moški, ki poskuša razumeti in dejansko tudi razume, ki ima svoje introspekcije, kar mi je osebno blizu. Ostrenje pogleda: Kdaj ste vstopili v proces ustvarjanja filma? Kdaj ste dobili scenarij v branje? Branko Završan: Da bi svoj vstop natančno postavil na časovno determinanto, bi bilo težko. Spomladi lani je bilo nekaj namigov, da bi sodelovali,...