Med petdesetimi in šestdesetimi francoski novi val povzdigne filme določenih avtorjev iz obrti v umetnost. Nastanejo različni filmski klubi, izdajajo revije o filmu – med najbolj znanimi Cahiers du cinéma, prvence pa finančno podpre tudi francoska vlada. Kritiki pri Cahiers, med njimi tudi Éric Rohmer, dan za dnem preživijo v Kinoteki, kjer gledajo in nato v kritikah analizirajo razli...
Pomladna zgodba
Pomladna zgodba (Conte de printemps, 1990) je prvi od štirih filmov v seriji letnih časov, ki predstavljajo pozno obdobje ustvarjanja Érica Rohmerja, v katerem so si glavni protagonisti Jeanne, Natasha, Eve in Igor skoraj tako različni kot štirje letni časi. Skupno jim je, da so uglajeni, izobraženi in dobro situirani, tu pa se njihove podobnosti končajo. Vsak ima drugačen odnos do sveta o...
Pomladna zgodba (Conte de printemps, 1990) Érica Rohmerja, prvi v ciklu štirih filmov z naslovom Zgodbe štirih letnih časov, je intimen portret prijateljstva, človeške negotovosti in nerodnosti ter zamerljivosti in odpuščanja. Film v življenje glavne junakinje, učiteljice filozofije Jeanne, vpelje s posnetki prometa in pariške arhitekture ter portretoma dveh stanovanj. V stanovanju sv...
Jeanne, profesorica filozofije, se na zabavi spoprijatelji z Natašo, mlado pianistko. Pove ji, da je njen fant na potovanju in da – raje kot doma – čas prebije v njegovem stanovanju, čeprav sama ne ve povsem zakaj. Ne ve niti, zakaj je na zabavi – oziroma, kot reče sama, ve in hkrati ne ve, kar kaže na to, da o sebi sproti ne razmišlja kaj dosti. A v dialogih z drugimi osebami izpade kot pravo ...