Kot lahko že po naslovu sklepamo je deveti celovečerec Damjana Kozoleta Nočno življenje (2016) temačen film. V času, ko je medijski umor skoraj strašnejši od dejanske smrti, je za človeka najhujša nočna mora javno ponižanje. Ko tako neke noči najdejo znanega odvetnika Milana Potokarja (Jernej Šugman), golega in pogriženega od psov sredi ceste, se za njegove bližnje začne prava nočna mora. Film večinoma sledi njegovi ženi Lei, ki poskuša preprečiti, da bi resnica o njegovi nesreči prišla do medijev, saj »ljudje grizejo hujše od psov«. Vse, od pustih, sivkastih, hladnih barv do glasbe, ki skorajda ni uporabljena, ustvarja skrivnostno in mračno filmsko atmosfero. Zgodba sicer nima veliko akcije, namesto tega v ospredje stopi igra, predvsem glavne igralke Pie Zemljič, ki zaskrbljenost in strah namesto z besedami izraža predvsem z zadržano obrazno mimiko. Bolj kot sama dejstva in zgodbo se film opira na občutke. Kljub temu da je glavna skrivnost filma –kaj se je pravzaprav zgodilo Milanu – nam konec na večino vprašanj ne odgovori.

Nočno življenje (Damjan Kozole, 2016)