Strah. Korupcija. Vrh družbe. Dno človečnosti. Smrt človeka. Smrt človeka v medijih.

Nočno življenje (Damjan Kozole, 2016) je dovršen film, ki temelji na enem samem dogodku, navdahnjenem z afero Baričević. V ospredju je kontroverznost medijske smrti. Liki so ustvarjeni tako, da ne razločijo več debele volnene niti med medijskim umorom in dejansko smrtjo človeka. V današnjih časih to ni samo fikcija ampak realnost, ki je večina ljudi ne pozna in tako ostaja skrita, zamegljena.

Nočno življenje (Damjan Kozole, 2016)

Film je kritika družbe, ki vzdramlja in ozavešča ljudi. O pomemebnosti slednjega je spregovoril tudi prejemnik Badjurjeve nagrade Dušan Milavec, ki pravi, da mora slovenski film ostati takšen kot je – družbenokritičen, saj tako opominja ljudi, v kakšnem svetu bivajo, ter jih spodbuja k spremembi s prikazovanjem skrajnosti. S temačnostjo slovenskih filmov ni nič narobe.