Nočno bujenje
Strah. Korupcija. Vrh družbe. Dno človečnosti. Smrt človeka. Smrt človeka v medijih.
Nočno življenje (Damjan Kozole, 2016) je dovršen film, ki temelji na enem samem dogodku, navdahnjenem z afero Baričević. V ospredju je kontroverznost medijske smrti. Liki so ustvarjeni tako, da ne razločijo več debele volnene niti med medijskim umorom in dejansko smrtjo človeka. V današnjih časih to ni samo fikcija ampak realnost, ki je večina ljudi ne pozna in tako ostaja skrita, zamegljena.
Film je kritika družbe, ki vzdramlja in ozavešča ljudi. O pomemebnosti slednjega je spregovoril tudi prejemnik Badjurjeve nagrade Dušan Milavec, ki pravi, da mora slovenski film ostati takšen kot je – družbenokritičen, saj tako opominja ljudi, v kakšnem svetu bivajo, ter jih spodbuja k spremembi s prikazovanjem skrajnosti. S temačnostjo slovenskih filmov ni nič narobe.