Da bi rešila svoj razpadajoč odnos, se zakonca odpravita na odmaknjeno plažo, kjer naj bi preživela konec tedna. V začetku sta, opremljena s terenskim avtomobilom, drago taborniško opremo in orožjem, prepričana, da naravo obvladujeta, tako kot naj bi obvladovala svoj odnos. Kamera na začetku s širokimi plani prikazuje lepoto plaže, Peter in Marcia pa sta zgolj drobni bitji, ki uživata v naravi. Nekajkrat ju zmotijo jamrajoči zvoki iz daljave, vendar jim ne posvečata pretirane pozornosti.

Dolgi konec tedna (Long Weekend, Colin Eggleston, 1978)

Po prvem dnevu se v naravi ne počutita več tako domače. Ob njunem stalnem smetenju in nepotrebnem uničevanju narave se zgodi nekaj manjših napadov živali. Mravlje, prikazane z zastrašujočim velikim planom in rdečkastimi barvami, popadejo njuno hrano. Petra napade orel, kar je posneto s tresočo kamero z roke. Ptica Petru samo raztrga jopico, čeprav je med napadom videti, kot da ga bo z ostrim kljunom hudo ranila. Način, na katerega je napad posnet, prikaže protagonistov strah, ko je v nečem naposled nadvladan.

Med plavanjem Petra preseneti velika morska krava. Zamenja jo za morskega psa in jo ustreli. Hudo ranjeno žival naplavi na plažo. Z občutkom nelagodja se stopnjujejo tudi težave v odnosu med zakoncema. Menjave med kadri so vedno bolj sunkovite, med barvami pa začnejo prevladovati bolj zeleni odtenki, zaradi katerih se zdi, da ju narava premaguje. Prej oddaljeno zavijanje je zdaj vedno bolj prisotno, zato obupana zakonca noč preživita v avtu.

Po hudem prepiru med protagonistoma se počasno odpravljanje domov sprevrže v obupan beg. Na videz mrtva morska krava se neopazno povsem približa njunemu taboru. S tem, ko jo Peter zažge, jima nevede podpiše smrtno obsodbo. Zaključek filma, ko protagonista bežita pred navideznim sovražnikom, je sneman samo še z roke. Petrov in Marciin končni beg je beg pred nevidnim sovražnikom. S subtilnim ustvarjanjem tesnobne atmosfere oddaljenega zavijanja in majhnih napadov je narava iz zakoncev naredila sovražnika in ju pogubila.