Letošnjo prvo teoretsko-praktično delavnico smo zastavili nekoliko bolj kompaktno v obliki celodnevnega intenzivnega srečanja, na katerem so udeleženci ostrili pogled predvsem v globino. Mentoriral je direktor fotografije Boja Nuvaka, ki je mdr. sodeloval pri celovečernem igranem filmu Ptičar (r. Robert Černelč, 2021), celovečernem dokumentarcu Gmajna (r. Sebastian Korenič Tratnik, 2020) in kra...
filmska fotografija
Na praktični delavnici Globinske ostrine v filmski fotografiji, ki bo potekala v nedeljo, 6. 3. med 10:00 in 16:00 v Trubarjevi hiši literature, bodo udeleženci spoznali, kako s tehničnim načrtovanjem doseči in zagotoviti želeno globinsko ostrino fotografije in kateri dejavniki nanjo vplivajo. Po kratkem teoretičnem uvodu bomo izvedli fotografsko vajo in jo zatem podrobno analizirali. Obravnava...
V petek, 17. 12. smo nadoknadili delavnico o filmski fotografiji, ki naj bi se odvila v Slovenskem tednu filma, a nam je načrte takrat prekrižal že vsem dobro poznani virus. Tako smo se mesec in pol kasneje z zunanjima sodelavcema, študentoma smeri Filmsko in televizijsko snemanje na AGRFT, Veroniko Francesco Štefančič in Andražem Žigartom skozi gosto meglo odpravili proti Osnovni šoli Jožeta M...
Zadnji dve septembrski soboti se je naša ekspedicija mudila v bližini coprniških domovanj na Slivnici, Ostrenje pogleda je gostil Kulturni dom Cerknica. (Na žalost nismo srečali nobene čarovnice.) 🧹🧙♀️ Prvo soboto smo namenili nememu filmu. Na podlagi izsekov iz filma Delo (Work, 1915) smo se z otroki pogovarjali o Chaplinovem liku Potepuha. Posebno pozornost smo namenili njegovemu kostumu in ...
Atmosfera je eden osnovnih gradnikov avdiovizualne filmske pripovedi. Ustvarjamo jo kot odgovor na idejo, ki se skriva v scenariju, lahko pa nam jih ponudi situacija dokumentarnega dogajanja. V obeh primerih pa jo soustvarjata tako filmska fotografija kot tudi montaža. Na naših srečanjih se bomo s pomočjo filmskih primerov spoznali z različnimi načini ustvarjanja filmske atmosfere skozi oblikov...
Na drugi ediciji festivala balKam, kjer smo prvič sodelovali tudi z Ostrenjem pogleda, se je s pisanjem angažiralo 7 delavničarjev. Ti so v kratkih esejih premišljali vlogo barthesovskega punctuma v Zbiralcih perja (Skupljači perja, 1967), odo življenju v Medeni deželi (Honeyland, 2019), vlogo arhitekture v Ederlezi vzhaja (Ederlezi rising, 2017), družbeni problem sprejemanja homoseksualnosti v...
Po dveh teoretsko-praktičnih delavnicah pod mentorstvom direktorjev fotografije Saša Štiha in Darka Heriča nadaljujemo s spoznavanjem filmske fotografije. Z veseljem smo se odzvali povabilu Združenja filmskih snemalcev Slovenije k sodelovanju na Festivalu balKam, ki med 23. in 27. januarjem predstavlja program najzanimivejših in najuspešnejših filmov z vidika snemanja in filmske fotografije s p...