Kaj se je zgodilo z Baby Jane? (What Ever Happened to Baby Jane?, 1962) Roberta Aldricha mojstrsko razgalja temno plat zgodnjega hollywoodskega blišča in bede. V uvodni sekvenci spoznamo mlad igralski up – Baby Jane Hudson, ki jo zastopa njen oče. Na pogled nedolžno dekle žanje aplavze, v pesmih pa poveličuje svojega očeta. Skrbno načrtovani kadri še poglobijo občutek lažnega odrskega opevanja in kontroliran odziv množice. Le kako naj se ljudje uprejo podobi sladke Baby Jane? Njeno polarno nasprotje je sestra Blanche, ki živi v senci sestrine slave – brez vse kakršne pozornosti (tako s strani očeta, kakor tudi javnosti).

Kaj se je zgodilo z Baby Jane? (What Ever Happened to Baby Jane?, Robert Aldrich, 1962)

Preskoki v prihodnost popeljejo v razpadajoč star hollywoodski dvorec. Groteskna podoba je realen produkt pokvarjene otroške industrije. Srhljivost je poudarjena z zvočno kuliso in s pretirano obrazno mimiko. V tenziji rivalstva med obema sestrama, ki meji na sovraštvo, obe v sebi nosita spomine na njuno začetno in kasnejšo kariero. Blanche v odraslosti postane priznana igralka, Jane ne odraste in še vedno živi v slavi Baby Jane. Nesreča z avtomobilom, v katero sta vpleteni obe sestri, prikuje Blanche na invalidski voziček. Zaplet skozi ostarelo skupno življenje podrobno prikaže popačeno podobo njunega odnosa iz otroštva. Opazovanje odnosa, v katerem se močno čuti manipulacija obeh sester, se zdi skorajda perverzno. Na trenutke igralki delujeta kot lutki. Kritik Alain Silver je za Aldricheve filme zapisal, da igralcem sicer pogosto dodeljuje narativne tradicionalne vloge junaka in antijunaka, ki pa se kmalu zabrišejo. Kritiška in kinematografska uspešnica iz šestdesetih let tako simbolično prikaže polarnost dobrega in zla … v vsej svoji zabrisanosti.