Kultni psihološki triler Kaj se je zgodilo z Baby Jane? (What Ever Happened to Baby Jane?, 1962) avtorja Roberta Aldricha v svojem minimalizmu doseže izjemno efektivnost. Zgodba se odvija v hollywoodski vili, kjer se dve sestri, upokojeni filmski igralki, znajdeta v medsebojnem konfliktu, prepletenem s spletkami, zamerami, prezirom, prevzetnostjo in tudi norostjo. Potem ko Blanche Hudson (Joan Crowford) nesreča priklene na invalidski voziček, je za njo primorana skrbeti sestra Jane Hudson (Bette Davis), ki je svoj vrhunec slave izživela v otroških letih, nato pa živela v sestrini senci. Zavistna Jane izživlja svoje frustracije nad nemočno Blanche. Invalidski voziček, v katerega je ujeta Blanche, simbolizira njeno neizhodno situacijo. Sprva nazorno prikazano nasprotje med dobrim (nemočnim) in zlim (sadističnim) film postopoma zabriše. Film kljub temačnosti in nasilju prežema nekakšna otroška naivnost in preprostost, ki svojo končno podobo dobita v obliki izmučene, morene in neizživete otroške zvezde, ki v telesu starke (ujeta) poplesava na plaži.

Kaj se je zgodilo z Baby Jane? (What Ever Happened to Baby Jane?, Robert Aldrich, 1962)

Film je prežet s simboliko. Odvija se v notranjosti stare in strašljive gotske hiše. K občutku tesnobe in frustracije pripomorejo tudi kostumi. Zanimivo je, da se večkrat ne pojavi osrednji očetovsko-moški lik, katerega prisotnost pa se vseeno občuti v predirljivi pesmi Baby Jane »I Wrote a Letter to Dady«. Film je mogoče obravnavati skozi psihološko stanje likov in eksploatacijo otroških zvezd. Ponuja pa tudi uvid v samo družbeno naravo zabavne industrije, v kateri njeni akterji delujejo kot tekmeci in sovražniki.

Film je kritika neizprosnega sistema, ki prijatelje pretvarja v konkurente in družinske člane v nadloge. Zabavna industrija (skupaj s produkcijsko-tržnim sistemom) je osrednji antagonist tega filma. Ta je tisti, ki zajame svoje žrtve in jih ne izpusti iz svojega primeža. Tržna logika, ki zahteva popolno neizprosnost, tekmovalnost in prezir do drugih, pa je tista, ki celo sestri zreducira na dve konkurentki na trgu dela zabavne industrije, ki te požre, izpljune, vendar nikoli zares ne izpusti.