Učenka in žrtev
Naslov celovečerca Slalom (2020) se nanaša na smučanje, saj govori o obetavni petnajstletni smučarki Lyz, ki trenira pod vodstvom strogega nekdanjega prvaka, in hkrati opisuje njeno nihanje med nasprotujočimi si čustvi. Celotna pripoved se odvije skozi perspektivo Lyz, od njenega navdušenja ob zmagi do bolečin zaradi napornih treningov kot tudi psihološkega pritiska zapletenega odnosa, v katerem je hkrati učenka in žrtev.
Pripoved o zlorabi ranljivega dekleta s strani nekoga na položaju moči se izteče dokaj predvidljivo. Odpira se tudi vprašanje, ali je to zgodba o zlorabi ali prepovedani ljubezni. Čeprav se Lyz zaveda, da jo izkorišča, ji trener med drugim zaradi odsotnosti staršev predstavlja starševsko figuro, nekoga, ki vanjo verjame in jo podpira. Slalom se konča z nerazrešeno situacijo – čeprav se Lyz trenerju upre, je jasno, da se tako enostavno stvari ne razrešijo. Konec je nedvomno zvest zmedenosti in frustracijam, ki prevladujejo v celotnem filmu.
Film na kompleksen in srhljiv način prikaže možnosti zlorab otrok v športu. S totali prikaže veličastnost Lyzine okolice, obenem poudari njeno majhnost. V Slalomu je mogoče prepoznati vizualno dovršenost dinamičnih sekvenc smučanja in treningov, ki sočasno utelešajo občutka vznemirjenosti in izoliranosti. S tehniko kamere iz roke, ki ji nenehno sledi, Lyz spretno izriše kot empatično središče Slaloma.