Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, v upanju na boljše leto se snidemo v petek, 8. januarja, ko bomo razpravljali o Princesi Mononoke (Mononoke-hime, 1997) mojstra animeja Hayaa Miyazakija. Hayao Miyazaki velja za enega najbolj priznanih režiserjev na področju animiranega filma oz. animeja. V svojih delih razgrinja posebnosti japonske kulture, poudarja humanizem in okoljevarstvo. /… / Leta 1997 u...
Na IX. izrednem zasedanju KINO!/OP spletnega krožka smo razmišljali in debatirali o mojstrovini Mesto slovesa (La Jetée, 1962) enega večjih filmskih esejistov Chrisa Markerja. V znanstvenofantastični viziji postnuklearnega Pariza ... iščejo možnost ponovne prilastitve (življenjskega) prostora skozi čas oz. časovnega prehoda v preteklosti, ki se odpira s spominjanjem. Za popotnika v č...
Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, v četrtek, 17. 12. ob 17:45 bomo jubilejno, 10. zasedanje jesenske edicije KINO!/OP izrednega spletnega filmskega krožka obeležili z gostovanjem prodornega študenta filmske režije Martina Drakslerja, ki je v lanskem letu navdušil s kratkim dokumentarnim filmom Alzheimer Cafe (2019), med drugim smo mu posebno omembo v študijskem tekmovalnem programu podelili tu...
Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, decembra nadaljujemo z razpravo o mojstrovini Mesto slovesa (La Jetée, 1962) enega večjih filmskih esejistov Chrisa Markerja. IX. spletno filmsko zasedanje bo potekalo v četrtek, 10. 12. ob klasičnih 17:45. Film z angleškimi podnapisi je dostopen na: https://vimeo.com/309034119 Obširen filmski opus neumornega svetovnega popotnika predstav...
Letošnji Slovenski teden filma smo obeležili s KINO!/Ostrenje pogleda spletnim filmskim krožkom, na katerem smo gledali izvrsten, z vesno ovenčan in še kar aktualen kratki film Voyage Voyage (2018) prodornega mladega slovenskega režiserja Luna Sevnika. Pri razpravi se nam je pridružila nosilna figura filma – Luka Počivalšek, ki nam je razgrnil potek ustvarjanja. Pri predpripravah je izpostavil,...
Na KINO!/Ostrenje pogleda spletnem zasedanju IV. smo predčasno praznovali z Desplechinovo mojstrovino – Božično zgodbo (Un conte de Noël, 2008). Desplechin se dekonstrukcije družine loti na vse možne načine in v vseh možnih stanjih te družbene celice: tu so izpovedi naravnost v kamero, psihoanaliza, teater znotraj filma, laterna magica. Ves ta navidezni nered povezuje in osmišlja glasba: irske ...
Letošnjemu praznovanju Slovenskega tedna filma se bomo v sklopu KINO!/Ostrenje pogleda spletnega filmskega krožka pridružili z ogledom dovršenega (med drugim pred dvema letoma z vesno ovenčanega) kratkega filma Voyage Voyage (2018) prodornega mladega slovenskega režiserja Luna Sevnika. Srečanje bo potekalo v petek, 13. 11. ob 17:45 prek aplikacije Zoom. Pri razpravi se nam bo pridružila nosilna...
Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, Maja pravi: »Ker je vlada takoj za krompirjevimi poturila še zimske počitnice, praznujmo božič. Odličen film, mojstrovina!« V soboto, 7. 11. ob 17:45 razpravljamo o Božični zgodbi (Un conte de Noël, 2008) Arnauda Desplechina. »Arnaud Desplechin je filmski maksimalist: Božična zgodba daje vtis celotnega veselega decembra in še...
Četrtkovi razpravi o(b) filmih Tovor (Teret, 2018) in Globina 2 (Dubina dva, 2016) sta se zavlekli globoko čez coprifuoco! »Spretno preigravanje dvojice odsotnost/prisotnost v Globini dva in Tovoru je zaušnica postgenocidnemu stanju balkanskega in evropskega establišmenta: je njegova izkrivljena zrcalna podoba – znotraj različnih načinov zamolčevanja, utišanja in vsebinskih poudarkov pa zadnja ...
Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, kakor smo se odločili prejšnjič, ostajamo pri opusu Ognjena Glavonića. V četrtek, 29. 10. z začetkom ob 17:45 razpravljamo o(b) dokumentarnem filmu Globina dva (Dubina dva, 2016). O filmu:»Spretno preigravanje dvojice odsotnost/prisotnost v Globini dva ... je zaušnica postgenocidnemu stanju balkanske...