Matjaž Ivanišin

Ostrenje pogleda Slovenski teden filma

Virtualno Ostrenje pogleda: Karpopotnik*

Pred zaključkom leta vabimo na virtualno srečanje Ostrenja pogleda, na katerem bomo razpravljali o srednjemetražnem dokumentarcu Karpopotnik (2013) Matjaža Ivanišina. Dobimo se na Zoomu v četrtek, 15. 12., ob 18.00. Film poglejte pred srečanjem, brezplačno je dostopen na povezavi https://365.rtvslo.si/arhiv/dokumentarni-portret/174316611 v arhivu RTV 365. Pred peščico desetletij je na poti po V...

Ostrenje pogleda Ostrenje pogleda na Gimnaziji Bežigrad 2022/23

Karpopotnik

Drage dijakinje in dijaki Gimnazije Bežigrad, toplo vabljeni na drugo srečanje nove sezone filmskokritiškega krožka, ki bo potekalo v petek, 18. 11. ob 14.30 v učilnici 005. Pogledali bomo srednjemetražni dokumentarec Karpopotnik (2013) enega vidnejših domačih režiserjev, mdr. prejemnika priznanja Franceta Brenka, ki ga podeljuje Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, Matjaža...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

XIV. izredno o Karpopotniku

Po izčrpni razpravi o kratkih filmih Matjaža Ivanišina in željah po obravnavi še katerega izmed njegovih filmov, smo na naslednjem zasedanju posvetili njegovemu sijajnemu in svojevrstnemu filmu ceste – Karpopotniku (2013). Ko iščeš določenega človeka, vidiš, da se prav pri vsakem pojavijo neverjetne zgodbe. Nobena zgodba v filmu ni izmišljena, povedane so skozi nek pesniški jezik, v o...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP spletni filmski krožek XIV.: Karpopotnik

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, po izčrpni razpravi o kratkih filmih Matjaža Ivanišina in željah po obravnavi še katerega izmed njegovih filmov, smo se odločili, da se na naslednjem zasedanju posvetimo njegovemu sjajnemu in svojevrstnemu filmu ceste – Karpopotniku (2013). Film je na voljo v spletnem arhivu RTV SLO, o njem razpravljamo v petek, 26. 2. ob 19:15. Leta 1971 je osemindvajsetletni ...

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP XIII. spletno zasedanje o kratkih filmih Matjaža Ivanišina

Težko se skrijem za svojim materialom. Tudi če bi se avtor hotel skriti, ga material nekako razgalja. Ne glede na to, ali se v filmu pojavim ali ne. Tako kot filmi govorijo o nečem, kar je pred kamero in tako del zgodbe, govorijo tudi o meni. Ker delam skozi osebno perspektivo, jih tudi pojmujem kot osebne filme. So del mene.

Ostrenje pogleda KINO!/Ostrenje pogleda izredni spletni krožek

KINO!/OP spletni filmski krožek XIII.: kratki filmi Matjaža Ivanišina

Drage Ostrilke in dragi Ostrilci, ob skorajda skritih zgodnjih zakladih Matjaža Ivanišina – Che Sara (2002), Quick View (2005), Biotehniška fakulteta (2011), Hiša na Jurčkovi (2011), Odpad (2011), Trg in zunanji oltar na Brezjah (2011) –, ki bodo v Bazi slovenskih filmov v sodelovanju s Slovensko kinoteko na ogled na kulturni praznik, ...

Nace Zavrl KINO! 40/41

Poetike prikrivanja: Oroslan

Ostrenje pogleda Teoretsko-praktične delavnice

Matjaž Ivanišin: Spoznavanje različnosti pristopov v dokumentarnem filmu

Matjaž Ivanišin o ustvarjanju filma Karpopotnik (2013):»Na začetku se lahko kaj hitro ujameš v past in želiš zgodbo povedati skozi njegovo ... metodo. Na samem začetku so posnetki precej bolj podobni njegovim. Doživljal sem prave notranje boje, da sem začel pripovedovati s svojo govorico. Sledil sem statičnemu kadru, nisem pa postavljal ljudi pred njihova domovanja.«(KINO!&...

KINO! Priznanje Franceta Brenka

Priznanje Franceta Brenka za leto 2019

Priznanje Franceta Brenka za izjemne dosežke na področju filmske kulture v letu 2019 smo prejšnji četrtek podelili Matjažu Ivanišinu za film Oroslan!! Ivanišin z vsakim novim delom izumi novo razmerje fikcije in dokumentarnosti. Po metodi odvzemanja – nizali so situacije, ki so jih počasi čistili do osnove – je Ivanišin zgradil preprost filmski svet. Oroslan je konstrukt, fiktivni lik, okrog k...

Ostrenje pogleda Teoretsko-praktične delavnice

Matjaž Ivanišin: Različnost pristopov v dokumentarnem filmu

Matjaž Ivanišin o ustvarjanju filma Karpopotnik (2013): »Na začetku se lahko kaj hitro ujameš v past in želiš zgodbo povedati skozi njegovo ... metodo. Na samem začetku so posnetki precej bolj podobni njegovim. Doživljal sem prave notranje boje, da sem začel pripovedovati s svojo govorico. Sledil sem statičnemu kadru, nisem pa postavljal ljudi pred njihova domovanja.« (KINO! 19/20) M...