• Društvo za širjenje filmske kulture KINO!
  • Revija za film in filmsko
  • SLO
    • ENG
  • Revija
    • O reviji
    • Izdaje
    • Recenzirano
    • Naročanje
  • Knjige
  • Ostrenje pogleda
    • Glavna stran
    • Festivalske delavnice
    • Krožek v Kinoteki
    • Krožki na šolah
    • Spletni krožek
    • OP na obisku
    • Slovenski teden filma
    • Ustvarjalne delavnice
    • Ostrenje čutov
    • Besedila z delavnic
  • Priznanje Franceta Brenka
  • Druge dejavnosti
  1. Domov
  2. Izdaje
  3. KINO! 27

KINO! 27

Kazalo

FILMSKA TEORIJA

Filmske rabe časa. Pogovor z Jacquesom Rancièrom, Rok Benčin

SIMBOLNO

Konec piknika, Miha Žargi

Canal Dreams: My 32 Years of Don't Look Now, Neil Young

Skrivnost do ključa, Bor Pleteršek

Sledenje tistemu, ki sledi, Pia Brezavšček, Jernej Kaluža

PREBOJI

Telo soncu!, Anja Banko

ZGODOVINSKOST FILMA

Puščavnikove sanje. Garrelova Notranja brazgotina, Anja Banko

Historizacija filmske podobe v filmih Jean-Luca Godarda, Simon Smole

Nihče kot on – špageti vestern kot ironija moralnega perfekcionizma, Tomaž Grušovnik

KNJIGE

Arhiv kot vrata v prihodnost. Arhivska mrzlica, Jacques Derrida, Anja Banko

K(ak)o filmi pridejo do nas. Sive ekonomije filma, Ramon Lobato, Rok Govednik

TELEVIZIJA

Twin Peaks in ponavljanje, Mirt Komel

Ko je konec šele začetek: sistemsko nedoločljiva (ne)kritičnost Oglaševalcev, Nina Cvar

Police, Adjective: Cliché, Crime and Cartography in True Detective, Michael Pattison

Slippin' Jimmy, Bor Pleteršek

BLAZINICE

Stanje na mejah, Ana Pepelnik

California Eulogies: Jenni Olson’s The Royal Road and Travis Wilkerson’s Machine Gun or Typewriter?, Michael Pattison, Neil Young

Violent Women, Tina Poglajen, Harriet Warman

Kako ocenjujem filmsko umetnost?. (šolska naloga), Jure Detela

Odmevi z 18. edicije Festivala slovenskega filma, Ostrenje pogleda

POVZETKI/ABSTRACTS

15.00 €

Misterij …

V KINU! 27 avtorji na posameznih filmskih primerih, kot so Piknik pri Hanging Rocku (Picnic at Hanging Rock, 1975), Mož iz protja (The Wicker Man, 1973) in Zlo za petami (It Follows, 2014) preiskujejo simbolno in lovijo neulovljiv žanr misterija. Posebna rubrika postreže z dvema knjižnima recenzijama: z recenzijo Arhivske mrzlice: freudovski odtis (Slovenska kinoteka, 2014), v kateri Jacques Derrida obravnava vse razsežnosti arhiva in njegovo razmeščenost v človekovi individualni, predvsem pa kolektivni zavesti, ter Sive ekonomije filma Ramona Lobata, raziskovalca neformalnih filmskih industrij in medijev. Objavljen je tudi poglobljen intervju z Jacquesom Rancièrom ob njegovem obisku v Ljubljani. Zgodovinskost filma prinaša predstavitev filmskega kolektiva Zanzibar in njegovega vodilnega člana Philippa Garrela; ponoven razmislek o političnosti Godardovih filmov s pomočjo koncepta estetskega režima Jacquesa Rancièra in semiotične dominacije Felixa Guattarija; ter prikaz in raziskovanje etične ideje skozi naknadni žanr špageti vesterna. Nadaljevanje rubrike Televizija postreže s serijami kot so: Twin Peaks (1990-1991), Oglaševalci (Mad Men, 2007–2015) in Pravi detektiv (2014–). Med Blazinicami se ponovno nahajajo teksti s filmsko-kritiške delavnice Ostrenje pogleda, tokrat z 18. edicije Festivala slovenskega filma.

Artikel je bil dodan v košarico.

V košarico
Kino!

O nas

Naročanje

Partnerji

Pravni zaznamki

Pogoji poslovanja

Kontakt

Društvo za širjenje filmske kulture KINO!

Vojkova cesta 30, 1000 Ljubljana

040 720 717 (M. K.)

urednistvo@e-kino.si

ostrenje.pogleda@e-kino.si

Prijavi se na novice
S prijavo na novice se strinjate z izjavo o zasebnosti.

Izhajanje revije KINO! finančno podpira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije. / Filmsko-vzgojni program Ostrenje pogleda podpirata Slovenski filmski center, Mestna občina Ljubljana in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. / © 2023 Kino!