• Društvo za širjenje filmske kulture KINO!
  • Revija za film in filmsko
  • SLO
    • ENG
  • Revija
    • O reviji
    • Izdaje
    • Recenzirano
    • Naročanje
  • Knjige
  • Ostrenje pogleda
    • Glavna stran
    • Festivalske delavnice
    • Krožek v Kinoteki
    • Krožki na šolah
    • Spletni krožek
    • OP na obisku
    • Slovenski teden filma
    • Ustvarjalne delavnice
    • Ostrenje čutov
    • Besedila z delavnic
  • Priznanje Franceta Brenka
  • Druge dejavnosti
  1. Domov
  2. Izdaje
  3. KINO! 4

KINO! 4

Kazalo

SLOVENSKI FILM

Krizno obdobje, Jurij Meden

Krizno obdobje: scenarij za igrani film, Franci Slak

PREBOJI

Transcendental Style in Film Redux: Jean-Claude Van Damme talks about JCVD, Christoph Huber

Premislek o sodobnem iranskem filmu. Novi iranski film skozi perspektivo tretjega filma; »filmske žrtve« pravil spodobnosti po islamski revoluciji; Kiarostamijeve ženske vizije, Andrej Šprah

ZGODOVINSKOST FILMA

Ptički in ptičice – h kritiki politične ornitologije, Miklavž Komelj

Obravnava lumpenproletariata v avantgardnem filmu, Nicole Brenez

KNJIŽNI PREGLEDI

Vrnitev odpisane kinematografije in njeno nasledstvo, Andrej Šprah

Pavle Levi: Disintegration in Frames – plameni sprave, Primož Krašovec

Broken Circle / James Benning / Spiral Hill, Neil Young

ŠOLSKA URA

K prevodu: »Naključje in njegove funkcije«, Nil Baskar

Naključje in njegove funkcije, Noël Burch

K prevodu: »Nekaj načel dokumentarnega filma«, Nil Baskar

Nekaj načel dokumentarnega filma, Paul Rotha

Razvoj kinematografske govorice, André Bazin

Mit o totalnem kinu, André Bazin

BLAZINICE

Film komika Chaplina, Bertolt Brecht

Filmske pesmi 3, Igor Bizjan

Moj stari ata proti King Kongu, Mark E. Smith

Vrtoglavica – kinematografske pesme, Slobodan Šijan

15.00 €

Dokumentarni film in naključje …

V KINU! 4 se Andrej Šprah v rubriki Preboji posveti sodobnemu iranskemu filmu, v Knjižnih pregledih pod drobnogled vzame knjigo Dissintegration in Frames: Aestehtetics and Ideology in the Yugoslav and Post-Yugoslav Cinema Pavla Levija, ki obravnava razpad Jugoslavije na filmu. S sociološkega vidika nato to knjigo recenzira Primož Krašovec. V rubriki Zgodovinskost filma Nicole Brenez obravnava lumpenproletariat v avantgardnem filmu, Miklavž Komelj razmišlja o filmu Ptički in ptičice (Uccellacci e uccellini, 1966) Piera Paola Pasolinija. Šolska ura vključuje dve besedili velikega filmskega teoretika Andréja Bazina o razvoju kinematografske govorice in o mitu o totalnem kinu ter prevoda Noëla Burcha o »Naključju in njegovih funkcijah« in Paula Rotha »O razvoju dokumentarne govorice«, katerima Nil Baskar nameni spremno besedo. Blazinice so pesniško obarvane s prevodom pesmi Bertolda Brechta Film komika Chaplina, Filmskimi pesmimi 3 Igorja Bizjana in ciklu pesmi Vrtoglavica – kinematografske pesme Slobodana Šijana. O razvoju filma in o kulturi kinematografov svoje razmišljanje poda glasbenik Mark E. Smith v zapisu »Moj stari ata proti King Kongu«.

Artikel je bil dodan v košarico.

V košarico
Kino!

O nas

Naročanje

Partnerji

Pravni zaznamki

Pogoji poslovanja

Kontakt

Društvo za širjenje filmske kulture KINO!

Vojkova cesta 30, 1000 Ljubljana

040 720 717 (M. K.)

urednistvo@e-kino.si

ostrenje.pogleda@e-kino.si

Povezave na družabna omrežja

Izhajanje revije KINO! finančno podpira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije. / Filmsko-vzgojni program Ostrenje pogleda podpirata Slovenski filmski center, Mestna občina Ljubljana in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. / © 2023 Kino!