Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Žiga Fabjan Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Spotted …

On the fourth day of the festival we’ve been following the authors and producers who came to Ljubljana to present their films on Animateka… Marta Magnuska is a Polish film-maker who attends The Polish national Film, Television and Theatre School in Lodz. She is the author of Foreign Body (Ciało obce, 2016), short animation movie, which deals with the theme of self-acceptance and how t...

Lev Slivnik Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Ecosystem of symbiosis

Maria Cesaro is a young Italian graphic designer and animator based in Turin, Italy. She made her diploma short film Paradox (Paradosso, 2015) with Rocco Venanzi. Lev Slivnik: You studied at the Polytechnic University of Turin (Italian: Politecnico di Torino). Where you also born there? Maria Cesaro: Yes, I was born in Turin, I studied in Turin and I live in Turin. I’ve always been in...

Isidora Todorić Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Vojni drobci

Portugalski režiser José Miguel Ribeiro se v kratkem animiranem filmu Drobci (Estilhaços, 2016) posredno dotakne vojne tematike. Skozi prikaz skrhanega odnosa med očetom in sinom kritizira vpliv vojne na človeški um in razmerja med ljudmi. Četudi je vojno stanje že zaključeno, ostanejo posledice še dolgo prisotne. Z intenzivnim poigravanjem svetlobe in senc vzpostavi temačno vzdušje, ...

Laura Bohinc Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Au revoir, Balthazar

Rafael Sommerhalder se je v tretjem sklopu vzhodnoevropskega in srednjeevropskega tekmovalnega programa predstavil z animacijo Au revoir, Balthazar, ki jo je leta 2016 ustvaril v Švici. Digitalno ustvarjena stop animacija uporabi lutke, izdelane iz grobo neobdelanih materialov, kot so les, listje in lepenka, umeščenih v scenografijo, prav tako izdelano iz organskih materialov, ki s svojimi...

Zala Žagar Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Iskanje šahovskega partnerja

Anton, protagonist animiranega filma Analysis Paralysis (Anete Melece, 2016), je osamljen človek srednjih let, ki se kljub svoji dobrovoljnosti ne zna vključiti v družbo. Zaradi svojega plašnega značaja ne pritegne pozornosti mimoidočih. Dan za dnem prihaja v park s svojim psom, da bi tam našel soigralca pri šahu. Tam zagleda vrtnarko, ki je v nasprotju z njim družabna in odprta do lj...

Zala Žagar Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Svet je oder

»Ossa« ali daljše »ossatura« v italijanščini pomeni kost oziroma okostje. Naslov ima simbolični pomen za animiran film Ossa (2016) avtorja Daria Imbrogna, ki je narejen v tehniki stop animacije. Prikazuje ples lutke, v katerem se skozi gibanje njeno telo izmenično sestavlja in ruši. Obenem se gradnja in razgradnja dogaja tudi v prostoru, ki ga predstavlja snemalna miza z dvema močnima...

Žiga Fabjan Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Pasje življenje

Britanska animatorka Terri Matthews v središče komične drame Napačna predstava (The Wrong End of the Stick, 2016) postavi vprašanje iskanja samega sebe. Glavni protagonist Malcom, na prvi pogled medel, a uglajen možak, živi običajno življenje. S soprogo sta že zdavnaj zapadla v ustaljene tirnice odtujenega zakonskega odnosa, ki ga, tu in tam, sicer vse redkeje, preseka iskrica med rju...

Tamara Németh Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Timon Leder, mlad, prodoren ustvarjalec animiranih filmov

Kako in kdaj si se prvič srečal z animacijo ter kdaj si spoznal, da bi se s tem rad ukvarjal? Z animiranim filmom sem se srečal že v osnovni šoli, kot večina sem bil obseden s programom Cartoon Network in drugimi risankami na RTV. Prerisoval sem te like iz risank in bil pozoren na njihovo gibanje. In potem me je v osnovni šoli učitelj zatrl, da gre za kopiranje stila drugih. Ampak nekako sem ob...

Žiga Fabjan, Zala Žagar, Kristian Božak Kavčič Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Od risbe do animacije

Ideja za film Leona Vidmarja, Slovo (2016), izhaja iz njegovih spominov na otroštvo, ki so ga med drugim močno zaznamovali stari starši. Scenarij je napisal skupaj s svojo ženo dramaturginjo, ki je vztrajala pri tem, da babica nima mesta v filmu, pove Vidmar z nasmeškom. Prijavil se je na razpis Slovenskega filmskega centra (SFC) in dobil vsa potrebna finančna sredstva. Kolja Saksida (Zvvi...

Kristian Božak Kavčič Ostrenje pogleda na Animateki! 2016

Orchestrating animation techniques: an interview with Massimo Ottoni, the author of Steinway

Why the brand Steinway? The brand Steinway was already in the short story the film is based on. It’s a story by Andrea Molesini. I think the brand Steinway was chosen instead of any other because it was always famous, even in the period of World War I. How did you find the short story? Why did you decide to make a film out of it? Molesini is a famous Italian novelist who often situates his stor...